וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "המשחק מול נתניה לא ישפיע עלינו נגד ריאל"

2.11.2011 / 11:58

פורוורד מכבי תל אביב שם מאחוריו את התצוגה החלשה בליגה: "כלום לא הלך לנו". דייויד בלו: "חשוב להגן על הבית ביורוליג"

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי) את ריאל מדריד למשחק מפתח מבחינתה בשלב הבתים הראשון של היורוליג. אחרי הפסד במילאנו וניצחון ביתי על פרטיזן בלגרד יפגשו הצהובים את הקבוצה היחידה שטרם הפסידה בבית ג', כשמעידה נוספת עשויה לסבך את מצבה במאבק על המקום הראשון.

קברניטי מכבי, שחזו בתצוגה החלשה של הקבוצה מול ברק נתניה, רואים במשחק מול ריאל מדריד מבחן מקצועי חשוב שייתן אינדיקציה ליכולת הקבוצה. גם המאמן דיוויד בלאט מודע לכך, ובאימונים האחרונים הוא דרש משחקניו להציג אינטנסיביות מהדקה הראשונה, והזהיר שמול ריאל אין מקום לטעויות.

"היורוליג זו ליגה שונה לחלוטין עם חוקים שונים לגמרי, זה משחק אחר", אמר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "אנחנו מנסים להשתפר מיום ליום, ונגיע מרוכזים מולם. זה בהחלט משחק חשוב, אבל כל משחק ביורוליג הוא חשוב, והכי חשוב להגן על הבית".

על המשחק מול נתניה בלו: "היה קשה מולם. אני לא יכול להצביע על סיבה מדויקת לכך, אולי הרפינו בהגנה, וגם החטאנו קליעות שאנחנו בדרך כלל קולעים. יש להם שחקנים טובים שהראו שהם באים לשחק כל משחק. כך גם אנחנו אמנם, אבל באופן כללי לכל קבוצה יש מוטיבציה מיוחדת מול מכבי, אבל הכי חשוב שניצחנו את המשחק, למרות שהיה צמוד".

גם דווין סמית' נשמע דרוך לקראת ריאל: "זו קבוצה טובה ויש לה שחקנים טובים. צריך להפשיל שרוולים מולם ולהילחם בכדי להשיג ניצחון". על המשחק מול נתניה הוסיף סמית': "אני לא חושב שזה ישפיע על המשחק מול ריאל. בסופו של דבר הרי השגנו ניצחון, אחרי גיא פניני שיחק מאוד טוב ברבע האחרון וקלע קליעות מרשימות. זה היה ערב שהכל לא הלך לנו, אבל אי אפשר להגיע כל ערב ולנצח כל משחק ביתרון גבוה, יש גם ערבים כאלו. נלחמנו מול נתניה וכך נעשה גם מול ריאל".

בריאל מאמינים ביכולתם לנצח בהיכל

דיווח: פפאלוקאס הוצע לבאמברג

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully