וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים ב-NBA: "אנחנו נאלצים לבחור בין פישר להאנטר"

ראשי ארגון השחקנים מפנים האשמות אחד נגד השני ופתרון לשביתה לא נראה גם בבוקר בו העונה הייתה אמורה להיפתח

הלילה (בין שלישי לרביעי) הייתה אמורה להיפתח עונת 2011/12 ב-NBA, אבל השביתה המתמשכת השכיחה את התאריך החגיגי מלב אוהדי הליגה, שכעת מייחלים בסך הכל לפתרון הסכסוך בין בעלי הקבוצות לארגון השחקנים בזמן הקרוב על מנת לאפשר את קיומה של עונה מקוצרת.

אחרי הקרעים הראשונים שנחשפו בין הבעלים עם ההודעה על קניסתו של מיקי אריסון, מתחילים לצוף מעל פני השטח מחלוקות רבות גם בין ראשי ארגון השחקנים. כבר מספר שבועות שאין הסכמה בנוגע לאופן המשא ומתן בין השחקנים הבכירים לשאר השחקנים, וכעת מתברר שגם בילי האנטר ודרק פישר כבר לא מתואמים ביניהם.

בסביבתו של האנטר האשימו את פישר בקרבה אישית לדייויד סטרן שמשפיעה על עמדותיו, ורכז הלייקרס הגיב בזעם על פרסום הדברים ברשת פוקס ואיים לתבוע את הרשת אם לא תתנצל. "כרגע כולם נאלצים לבחור בין בילי לדרק", אמר אחד השחקנים המעורבים במשא ומתן ליאהו ספורט. "איך לעזאזל הגענו למצב הזה?".

שחקנים נוספים כבר החלו לפקפק במנהיגותו של האנטר ולרמוז שיפעלו להדחתו בסיום הדיונים. "בילי לא יכול להכריז שהוא לא מוכן לקבל פחות מ-52 אחוזים מהרווחים ואז להתחרט", אמר שחקן אחר. "הגיע הזמן לקבל החלטה לכאן או לכאן לפני שהעונה תלך לאיבוד לחלוטין".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully