וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה אלטר: "אבי לוזון וההתאחדות צריכים להתבייש"

קונגרס ארגון השחקנים הבינלאומי נפתח בארץ. מנכ"ל הארגון זעם על יו"ר ההתאחדות שבחר לא להגיע: "הליגה נראית כמוהם"

קונגרס ארגון השחקנים הבינלאומי, שנפתח אתמול (שני) בפעם הראשונה בישראל, הגיע היום לערב גאלה במרכז פרס לשלום. בין הנוכחים היו גם השר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה איזורי סילבן שלום, כמו גם חברי כנסת נוספים. מי שבכל זאת בחרו שלא להגיע היו נציגים מההתאחדות לכדורגל, ובעיקר יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון.

מנכ"ל ארגון השחקנים, אריה אלטר, שהיה אחראי על האירוע, לא הסתיר את הפגיעה בכבודו: "אני חש בושה ועלבון שאירוע כל כך מכובד, שלקח לנו עשר שנים להביא לארץ, לא כובד על ידי ההתאחדות לכדורגל, שביזתה את האירוע. אבי לוזון התחייב להגיע והיה אמור להיות אחד הנואמים".

אלטר לא עצר בכך, והמשיך: "ממלא מקום ראש הממשלה, ראש מנהל הספורט, יו"ר ההתאחדות לשעבר (איצ'ה מנחם) וחברי כנסת מצאו לנכון להגיע לאירוע, אבל בהתאחדות לכדורגל כנראה שהכדורגל מפריע. כנראה שאנשים הפכו להיות מעל לכדורגל והם לא מבינים שהכדורגל זה השחקנים. אף אחד בהתאחדות לא הגיע וככה נראית ההתאחדות שלנו, שאין בה שחקני כדורגל, אלא חבורה של עורכי דין שהמשחק מפריע להם. הם לא מבינים כלום וכל הליגה נראית כמו שהם נראים. זו תעודת עניות עבורם. הם צריכים להתבייש".

המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, דווקא התרשם מהאירוע: "אני חושב שזה אירוע חשוב. זה חשוב שיראו את ישראל לא רק דרך הטלוויזיה ויגלו שישראל היא ארץ שקטה, נעימה ושטופת שמש. אולי בעזרת הנציגים האלו הם יצליחו לשכנע מועדונים מחו"ל לבוא למחנות אימונים פה". גם מוטי איווניר, מאמן מכבי תל אביב, נכח באירוע: "הסיבה שאני כאן היא שאריה דיבר איתי ואמר לי שגם לאבי כהן ז"ל היה חלק מהעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully