וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עדיין מושלמת

האדומים גברו 75:83 על קרית אתא. גם טבעון, שניצחה 73:91 את רמלה, באר יעקב שגברה על הוד השרון ונהריה, ללא הפסד

המחזור הרביעי בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) ובסיומו נותרו ארבע קבוצות בלתי מנוצחות. הפועל תל אביב, ששבה ממשחקי הליגה הבלקנית, גברה 75:83 על קרית אתא, טבעון הביסה 73:91 את רמלה. באר יעקב עבדה קשה כדי לנצח 79:88 בהוד השרון ולעלות למקום הראשון בטבלה ונהריה גברה 70:83 על עירוני רמת גן. לב השרון גברה 80:86 על יקנעם, יבנה הביסה את עפולה 75:92 כדי להיצמד לצמרת ונס ציונה ברחה מהמקום האחרון עם 85:87 דרמטי על כפר סבא, שנותרת ללא ניצחונות.

אליצור קרית אתא - הפועל תל אביב 83:75

האדומים, ששבו ממסע משחקי חוץ בליגה הבלקנית אותו סיימו עם ניצחון והפסד, הצליחו להישאר מושלמים בליגה ויש להם משחק חסר. המפגש היום היה פיקנטי במיוחד, משום שמול הפועל התייצב לא אחר מאשר שרון אברהמי, שהוביל את הקבוצה בשנים האחרונות, אך כשל עימה בעונה שעברה, לא העפיל לליגת העל והוחלף בארז אדלשטיין. לני דניאל וטוני יאנגר פתחו בטירוף והובילו לבדם את הקריה ליתרון שש בסיום הרבע הראשון. עד המחצית האדומים כבר השוו, ורבע שלישי הגנתי מעולה, בו הרשו רק תשע נקודות, העניק להם את היתרון אותו לא שמטו יותר. דמונטז סטיט הנהדר הוביל את המנצחת עם 20 נקודות ושבעה ריבאונדים, קרטיס קלי ומתן נאור היו מצוינים וזהים כשהוסיפו 15 נקודות ו-13 ריבאונדים כל אחד. דניאל סיים עם 25 לקריה, יאנגר נחלש וסגר את הערב על 18 נקודות, אליהן הוסיף 12 ריבאונדים.

אליצור רמלה - טבעון/ עמק יזרעאל 91:73

ניצחון חוץ גדול לחבורה של יוסי בונן, שנשארת במאזן מושלם. כבר מהרגע הראשון הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט כשטבעון מבהירה למארחת שהיא יכולה לשכוח מרצף שני הניצחונות הגדולים שלה מהשבוע שעבר. הפער גדל בכל רבע, כשההגנה האורחת מאפשרת לרמלה רק 14 נקודות ברבע השני ועוצרת אותה על פחות מ-40 אחוז מהשדה. ג'וש גומז וקובי אייזיק הפציצו 22 נקודות כל אחד, ליאור שגב הוסיף 21, אבל איש המשחק היה רמון קלמנטה שהיה בלתי עציר עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. ראשאד בישופ היה היחיד שתיפקד ברמלה עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/ מגידו - הפועל לב השרון 86:80

ניצחון חוץ מפתיע לקבוצה מהשרון, שנצמדת ליקנעם/ מגידו עם חמש נקודות. שתי הקבוצות הודחו השבוע מגביע המדינה וקיוו להתאושש בליגה. המארחת דווקא פתחה היטב ועלתה ליתרון שש בסוף הרבע הראשון, כשמוטי מוסקוביץ', שסיים עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים, מריץ אותם קדימה. השרונים לא ויתרו ועד למחצית הפער ירד לנקודה. המהפך הושלם ברבע הבא, כשלב השרון יצאה לריצת 4:22 ומשם המשיכה לניצחון. את המנצחים הוביל ג'מאל קורלני עם 23 נקודות, עומר שמידט הוסיף 19 ואייזיק רוזפלט 18 ותשעה ריבאונדים. ביקנעם/ מגידו עלמאד ג'קסון ששב מפציעה תרם 16 נקודות.

עירוני נס ציונה - הפועל כפר סבא 85:87

נס ציונה עם ניצחון בכורה, משאירה את כפר סבא ללא ניצחונות ועם ארבעה הפסדים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון מחליף ידיים פעמים רבות. 43 שניות לסיום, בשוויון 83, דן בנק תפר שלשה גדולה, שהעלתה את המארחים ליתרון. מתן מרציאנו עוד צימק לנקודה בלבד, אבל נקודה מהקו של אורן פליישר סגרה את הסיפור. טל דן הוביל את נס ציונה עם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים, דורי אסף ורז זהביאן תרמו 14, פליישר עם 13. בריאן טולברט הותיק קלע 16 למפסידה.

אליצור יבנה - הפועל עפולה 75:92

ניצחון חשוב לקבוצה של נתי כהן במשחק הצמרת מול עפולה. אחרי ששיחררה את הזר דריילון ברנס, קיוותה יבנה לשוב למסלול הניצחונות ומחצית שנייה גדולה של 39:55 עשתה את העבודה. יבנה, שספגה כמעט 100 נקודות בשני משחקיה האחרונים, הוכיחה שהיא יכולה לשחק הגנה טובה ובהתקפה דאג לה אלעד הופמן עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים, קייל וילסון הוסיף 21. בעפולה, שנוחלת הפסד שני העונה, רק שני שחקנים הגיעו לעבודה הערב וסיפקו 49 נקודות, כמעט שני שליש מסך הנקודות של הקבוצה כולה. גרג טודניק עם 28 נקודות ורוני לאמל עם 21 לא הספיקו.

מכבי הוד השרון - מכבי באר יעקב 88:79

עוד קבוצה שעדיין לא הפסידה היא באר יעקב, שעבדה קשה בשביל לנצח באולם "עתידים". האורחים פתחו חזק והובילו בעשר נקודות בסיום המחצית הראשונה. הוד השרון לא ויתרה וניסתה לחזור לקראת הרבע המכריע, אך החניכים של עידן פלדה ידעו לשמור על התוצאה ולנצח כדי לחזור למקום הראשון בטבלה.

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 70:83

הצפוניים השלימו את ראש החץ בלאומית עם ניצחון נאה על הקבוצה של דני גוט. נהריה רצה חזק מהרגע הראשון ופתחה פער גדול, אבל רביב פיטשון לא ויתר והחזיר את הרמת גנים למינוס שלוש בלבד אחרי שני רבעים. יריב יצקן ניסה, אבל מרקוס גיניארד לא נתן לו אפשרות להשוות ובסיום ברחה נהריה לפער דו ספרתי וניצחון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully