וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק חליפי: "לא הגענו לכאן למסע תענוגות"

הנבחרת ערוכה לפתיחת מוקדמות אליפות העולם במשחק החוץ מול בריטניה (ד', 21:00). הופמן: "אנו יכולים להפתיע בקמפיין"

נבחרת ישראל בכדוריד נחתה היום (שלישי) בלונדון לקראת משחק הפתיחה של מוקדמות אליפות העולם נגד בריטניה מחר (21:00, שעון ישראל). הערב תקיים הנבחרת אימון קל באולם בקריסטל פאלאס, ומחר בבוקר יערך אימון מסכם לקראת המשחק.

הנבחרת תחגוג הערב במלון יום הולדת לאבישי סמולר, כוכבה של למגו הגרמנית, שהגיע ישירות לאנגליה ונפגש שם עם השחקנים. אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת, שיצטרך להוביל אותה לניצחון המיוחל הוא איציק חליפי, שחקנה של מכבי תל אביב ושחקן השנה בליגת העל, שסיפר: "כיף לנו ביחד, והכל נראה נוח ומבטיח. אנחנו כבר נכנסים לדריכות לקראת המשחק, לא באנו ללונדון למסע תענוגות וגם אין זמן לזה. אנחנו באים לנצח ולחזור הביתה עם חיוך ומוראל לקראת משחק הגומלין ביום ראשון".

לשאלה האם הוא מרגיש שהוא מוכן להוביל את הנבחרת, אמר חליפי: "אני תמיד עושה הכל כדי לתת את המקסימום ולעזור לנבחרת, וכמו כל אחד אחר, אני אקח על עצמי מה שאראה לנכון לטובת הנבחרת. אני מקווה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, ואני מאמן שהנבחרת תנצח".

מאמן הנבחרת שלמה הופמן, שפגש את הבריטים עוד כשחקן הנבחרת בניצחון ב-1978 שבו כבש ארבעה שערים, הוסיף: "הנבחרת יכולה להפתיע בקמפיין. השחקנים נמצאים במצב של בשלות והנבחרת יכולה להשיג הישגים טובים יותר. היום יש סגל שכל השחקנים הכי טובים נמצאים בנבחרת. הגיל הממוצע של השחקנים הוא כזה שאנחנו יכולים וצריכים לעשות תוצאות יותר טובות מהקמפיין האחרון. צריך גם לקחת בחשבון שאנחנו לא ברמה של הדרג הראשון, אבל בארץ אנחנו יכולים להפתיע נבחרות חזקות מאיתנו, וגם את אוסטריה כבר ניצחנו לפני בערך שש שנים, אבל קודם שנחזור עם הניצחון מלונדון".

הנבחרת תחסר את הקפטן יואב נאמן ששוחרר מהנסיעה בגלל פציעה, ואת עוזר המאמן סער פרנקל שנשאר בארץ לרגל הולדת ביתו אמש. הסגל המלא למשחק: השוערים - גיל יעקב (אס"א ת"א), אלדר שיקלושי (מכבי ראשל"צ), עופר לוזון, אמיר לנגליב, גל אברהם, אריאל רוזנטל (ממכבי ראשל"צ), דן מירכוס, עידו לביא ודן נתן (אס"א ת"א), איציק חליפי ועומר דבדה (מכבי ת"א), יותם טל וגיא כהן (הפועל ראשל"צ) ותומר שמעוני (בני הרצליה).

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully