וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נבחרת נערים ב' הביסה 0:3 את דנמרק

הנבחרת בהדרכת אלון חזן נהנתה מצמד של אור חסידים ושער נוסף של פחימה. המאמן: "התוצאה טובה אבל פחות מעניינת"

נבחרת נערים ב' של ישראל קיימה היום (שלישי) משחק אימון ראשון מבין שניים נגד הנבחרת המקבילה של דנמרק באיצטדיון העירוני ברעננה, וניצחה 0:3. אל המשחק הגיעו מעל מאה צופים, ביניהם אבי נמני, ניר לוין, בוני גינצבורג ומאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. עבור הנערים עצמם היה זה משחק בינלאומי ראשון במדי הנבחרת.

שחקניו של אלון חזן לחצו מתחילת המשחק ובדקה ה-35 עלו ליתרון משער נגיחה של מור פחימה מהפועל תל אביב. כעבור חמש דקות הכפילו הנערים את היתרון כאשר קפטן הנבחרת אור חסידים ממ.ס. אשדוד כבש וקבע 0:2 במחצית. בדקה ה-51 השלים חסידים צמד אישי וחתם את תוצאת המשחק.

ביום חמישי (12:00, רעננה), יקוו חניכיו של אלון חזן לשחזר את היכולת מהיום ולסיים עם ניצחון כפול על הדנים. "אני מאוד שמח", אמר חזן לאתר ההתאחדות לכדורגל בסיום המשחק. "התוצאה טובה אבל פחות מעניינת. הנבחרת הזאת הוקמה רק לפני חודשיים וחצי והמטרה הייתה לראות איך מתחברים ומתמודדים במסגרת בינלאומית עם מהירות ופיזיות כמו של הדנים. במשך הרבה דקות הצגנו דברים טובים, אבל תמיד יש מה לשפר. אני שמח בשביל הנערים שניצחו במשחק הזה".

הרכב נבחרת ישראל: סהר חסון (רז רחמים, 56), עידן כהן (אציל סרסור, 77), גל בן נעים (עידן יוגב, 80), גיא אביב (אור אילוז, 47), מור פחימה, ערן ביטון, רון נסיקובסקי, דן גלזר, אור חסידים (עמית מזרחי, 62), סתיו בן אהרון (סתיו נסיקובסקי, 56), שון וייסמן (מאור האס, 55).

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully