וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: האוהדים פותחים במחאה

1.11.2011 / 13:34

ארגוני האוהדים מתכוונים להגיע למשחק נגד הפועל חיפה כשהם לבושים בשחור. כניסה חינם לילדים עד גיל 13 למשחק בשבת

התבוסה 6:0 להפועל תל אביב ביום שבת גרמה לשחקני הפועל ראשון לציון ולאנשי ההנהלה להתבייש בתצוגה העלובה שהפגינה הקבוצה. כעת נראה שגם לאוהדים נמאס מהמצב הנוכחי והחל משבת הקרובה במשחק הבית נגד הפועל חיפה, יפתחו שני ארגוני האוהדים 'האורנג'ייזרס' ו'הלב הכתום' במחאה כנגד הנהלת המועדון. האוהדים החליטו להגיע למשחק הבית בשבת כשהם לובשים חולצות שחורות וללא אביזרי העידוד בצבע הכתום, וזאת עד שהנהלת המועדון הנוכחית, המורכבת למעשה משלושה בעלים - רביב ספיר, רון חדד ואבי ללוז שהצטרף לאחרונה לחלקו של ספיר - תבצע שינוי של כל הצוות המקצועי והחלפת רוב סגל השחקנים שאינו נראה מתאים לליגת העל, כך על פי האוהדים.

שמונה משחקים ללא נצחון הספיקו לאוהדים הכתומים שפרסמו הודעה באתר הרישמי ובה נכתב בין השאר: "אנו רואים בחומרה את מצבו של מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון לאור התוצאות במשחקים האחרונים. אנו רואים את היחסים המעורערים בין הגורמים השונים במועדון בשילוש- בעלים, מאמן, שחקנים. בתור כאלה שהמועדון חשוב להם ותומכים בקבוצה בכל ליבנו, אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שנביא לשינוי בקבוצה, הן בפוזיציות המקצועיות וכלה בהתייחסות הניהולית והכספית של ראשי המועדון לקורה במגרש".

עוד נכתב בהודעה: "מחאתנו מתחילה היום ותלך ותגבר עד שנקבל תגובה, הבטחה הולמת מראשי המועדון לשינוי מהותי במצב הקבוצה ונראה את התוצאות בפועל על כר הדשא. 'היציע דורש מלחמה ונשמה'. לאור מצבה העגום של הקבוצה וכחלק ממחאת האוהדים להתנהלותם של גורמים הוגעים להפועל ראשון לציון, אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה להתייצב למשחק בשבת כאשר הם לבושים בחולצות שחורות. אנו מבקשים כי כל החולצות, הצעיפים ואביזרי העידוד הכתומים יישארו בבית. כל אחד שיבחר להגיע בחולצה שאינה בצבע שחור, כנראה שהקבוצה לא חשובה לו מספיק. רק כולנו יחד נצליח להכניס נשמה, תקווה ושינוי בקבוצה, אל תישארו אדישים". במועדון לא רצו להתייחס לנושא מחאת האוהדים. במקביל הודיעה הנהלת הקבוצה על כך שילדים עד גיל 13 שיגיעו למשחק בשבת, עם חולצה כתומה יכנסו בחינם.

בחלק המקצועי יחסר המאמן ניסן יחזקאל במשחק בשבת את הקשר המורחק הילאל מוסא שספג כרטיס אדום נגד הפועל תל אביב בבלומפילד וככל הנראה גם את איתי אלקסלסי שנפגע במפשעה והוחלף באותו המשחק.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully