וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לערן לוי: אתה משוחרר בעקבות הפרת חוזה

השחקן קיבל מכתב לאחר שיואב כץ ויתר על ניסיונות הגישור בינו לבין ניצן שירזי. סוכנו: "לא מתאים ליואב להמציא דברים"

פרשת ערן לוי מסרבת לרדת מסדר היום בהפועל חיפה. היום (שלישי) שלח המועדון מכתב לשחקן שבו הוא מצהיר כי לוי ביצע עבירות משמעת שונות ולכן הקבוצה רואה בזה הפרת חוזה.

כזכור, לפני מספר שבועות זרק המאמן ניצן שירזי את השחקן מאימוני הקבוצה בפעם השנייה ומאז ניסה יואב כץ לשכנע את הצדדים לנסות ולגשר על הפערים, ולהחזיר את לוי לקבוצה. ביום שבת, אחרי המשחק נגד מ.ס אשדוד הבעלים עוד ניסה לדבר עם מספר שחקנים ולשאול אותם את לדעתם יש להחזיר את השחקן לקבוצה, אולם אלו השיבו בשלילה בטענה שלוי לא מתאים להפועל חיפה מבחינה מקצועית.

כץ גם הבין שלוי לא מוכן בשלב זה להסיר את התביעה כנגד המועדון על סך כ-820 אלף שקל ולכן בצעד מקורי, היום שלחה הקבוצה מכתב לשחקן על הפרת חוזה בגין התנהגות לא הולמת של השחקן. בחיפה הדגישו כי בין השחקן לקבוצה ישנו חוזה על פיו אם לוי עובר עבירות משמעת, המועדון רשאי לראות בזה הפרת חוזה.

בהודעה הרשמית של הפועל חיפה נכתב: "בשל התנהגות בלתי ראויה מצידו של השחקן ערן לוי, מימשה הקבוצה את זכותה החוזית והמוסמכת ושיחררה את השחקן משורותיה".

משה הר אדר סוכנו של השחקן אמר בתגובה: "ערן לוי לא עשה שום עבירת משמעת. אם הקבוצה רוצה לבטל את החוזה עם השחקן, זכותה אבל היא חייבת לשלם את חוזהו. זו לא חתונה קתולית בין הצדדים, אבל לבוא ולטעון שיש להם סעיף בחוזה שמותיר את זה, זה לפברק דברים. יש בידי את החוזה של ערן ולא כתוב שום דבר על עבירות משמעת, אלא אם כן בבקרה התקציבית הוגש חוזה אחר ממש שחתמנו עליו. זכותו של ניצן שירזי לא לרצות אותו בקבוצה, אבל לא מתאים ליואב להמציא שטויות".

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת משחק הליגה נגד הפועל ראשון לציון ביום שבת. המאמן שירזי המשיך גם היום להשליט סדר בקבוצה וזרק את ליאור ז'אן מהאימון. כרגע אין החלטה להעמיד את ז'אן לוועדת משמעת והוא אמור לחזור מחר לאימונים.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully