וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-2:2

פנדל מוצלח של יובל אבידור בדקה ה-90 סידר לאדומים נקודה יקרה ומשחק שלישי ברציפות ללא הפסד ושש נקודות ליגה

יותר מזל משכל. זה מה שהיה להפועל חיפה הערב (שבת) מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל. האדומים של ניצן שירזי סיימו ב-2:2 ביתי מול אשדוד, כשיובל אבידור משווה בפנדל בדקה ה-90. רוג'רס קולה העלה את האורחת ליתרון בדקה השביעית, ולדימיר גלושצ'ביץ' איזן בדקה ה-12 ויאיא פטי העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-64 לפני שאבידור כבש בדקות הסיום. להפועל חיפה זהו משחק שלישי ברציפות ללא הפסד והיא משפרת את מאזנה לשש נקודות מתחילת העונה.

כנראה שהכל הולך בייסורים השנה בהפועל חיפה. הקבוצה אמנם סגרה משחק שלישי ברציפות מבלי להפסיד, אבל ניצן שירזי בוודאי ציפה לתוצאה מעט יותר חיובית מהמשחק הערב. יובל אבידור הציל נקודה יקרה מאוד לאדומים בדקה ה-90 וגם הוא יודע שבשבוע הבא מצפה לקבוצה שלו עוד גמר גביע, הפעם מול הפועל ראשון לציון המידרדרת, שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום עם תשע נקודות, שלוש יותר מחיפה.

מנגד, הקבוצה של יוסי מזרחי שיפרה את מאזנה ל-15 נקודות ויכולה להיות מרוצה שלא נפלה אחרי הניצחון 0:2 הגדול על הפועל תל אביב לפני שבוע. מזרחי יכול גם להתנחם מהעובדה שהקבוצה שלו סגרה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ותארח בשבוע הבא את מכבי נתניה, שבעצמה נמצאת במומנטום נהדר, אם כמובן לא מחשיבים את ה-1:1 הביתי שלה מול הפועל פתח תקוה החלשה הערב.

בדקה שביעית, אמברוז פרץ מרחק ארוך, מסר לרביבו, שהעביר לקולה, שבעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-12 הצליחה חיפה לאזן כשממן פרץ מאגף שמאל והגביה לעברו של גלושצ'ביץ', שנגח פנימה את ה-1:1. ככל שנקפו הדקות, קצב המשחק הלך ודעך ושתי הקבוצות איימו פחות ופחות על שער היריבה.

בדקה ה-64 קרן של שריקי מצאה את פטי, שבעט מ-14 מטר טיל פנימה וזה 1:2 לאשדוד. בדקה ה-90 פרץ רן אבוקרט לרחבה והוכשל על ידי ורטה. אבידור בעט את הפנדל נהדר פנימה ואיזן ל-2:2 סופר דרמטי וחשוב

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, ליאור ז'אן (רועי שוקרני, 59), גל אראל (משה ביטון, 76), חנן ממן, הישאם כיוואן (מיכאל זנדברג, 62), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, בן בוטבול, ניר ביטון, אפה אמברוז, גדי קינדה, דוד רביבו, עידן שריקי (גיורגי חריסטוב, 77), רוג'רס קולה (משה בן לולו, 72).

ליגת העל בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully