וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בני יהודה: "לא היינו מבקיעים גם עוד שעה"

1.11.2011 / 10:20

אחרי התיקו המאופס מול מכבי תל אביב שהייתה בחסרון מספרי, בבני יהודה ממשיכים לנסות ולהבין מה הבעיות בהתקפה

בבני יהודה סיימו את משחק התיקו המאופס נגד מכבי תל אביב בתחושה גדולה של החמצה. הכתומים לא הצליחו לנצל את 34 הדקות האחרונות במשחק, בהן שיחקה מכבי תל אביב ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רוברט פונצ'ץ, ולא הצליחו להכריע את המשחק לזכותם. בתוך כך ימתינו היום בקבוצה להחלטת התובע של ההתאחדות, האם להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות רימון העשן הכתום שהושלך ביציע 8 השייך לאוהדי הקבוצה. אם משקיף המשחק ציין את האירוע, צפויה הקבוצה לעמוד לדין בעקבות השלכת הרימון.

"אין לנו מחץ", אמר שחקן בקבוצה ל'וואלה! ספורט' בהתייחסו לחולשת החלק הקידמי של הקבוצה, שממעטת לכבוש העונה בליגה (9 שערים). "זה נראה שלא היינו מבקיעים גם עוד שעה, בסך הכל כמעט ולא הגענו להזדמנויות. זה חבל כי היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. אנחנו מרגישים תחושה של פספוס", הוסיף השחקן.

בצוות המקצועי ינסו לתת את הדעת למשחק ההתקפה הנרפה של הקבוצה. למרות שהמאמן יוסי אבוקסיס ערך מספר שינויים והכניס כלים התקפיים נוספים כמו ננאד מרינקוביץ' ופיני בלילי, לא הצליחה הקבוצה לסכן יתר על המידה את שערו של ברק לוי, ובסיכומו של דבר רושמים בבני יהודה משחק שלישי רצוף ללא נצחון כאשר בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר.

מי ששוב הציג יכולת פושרת הוא הקשר פדרו גלבאן, שלא מצליח לשחזר במחזורים האחרונים את יכולתו הטובה מתחילת העונה. המאמן אבוקסיס התייחס לעניין ואמר: "פדרו זה שחקן שהיכולת שלו מאוד חשובה לקבוצה, בשביל זה מאמני כדורגל צריכים לתת בטחון לשחקנים כאלה גם בתקופות פחות טובות, ואנחנו פה בשבילו. אני מאמין שהוא יהיה הרבה יותר טוב בהמשך, כי הוא שחקן מאוד חשוב בשבילנו".

"חבל שלא ניצחנו כי זה משחק שבו יכלנו לקחת שלוש נקודות", אמר המגן איציק עזוז בסיום המשחק. "מצד שני יכולנו גם לספוג שער בסיום, אז התחושה היא בסדר, מסתכלים הלאה למשחק הבא. הם היו ב-10 שחקנים בשלב מאוד מוקדם של המשחק ולצערי לא הצלחנו לפצח את ההגנה שלהם אחרי ההרחקה. הם צופפו את החלק האחורי אחרי שהורחק להם שחקן ואין מה להגיד על זה יותר מדי", הוסיף המגן.

עזוז התייחס גם לבעיות ההתקפיות של הקבוצה ואמר: "זה משהו שהמאמן יצטרך לתת עליו את הדעת. אנחנו השחקנים לא מתעסקים באם ההתקפה טובה או ההגנה לא טובה. זה עניינים של המאמן. זה לא סוד שאנחנו צריכים יותר מחץ בהתקפה ושזה יבוא לידי ביטוי במשחקים הבאים".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה אמר עזוז: "משחק מאוד קשה. אבל גם נגד מכבי תל אביב לא היה קל. באנו עם שמחת חיים, עם מחוייבות וריכוז ויכלנו לנצח. אני מקווה שגם בשבוע הבא נבוא באותה צורה. אם נבוא עם אותה מחוייבות וריכוז גם נגד מכבי חיפה, אני מאמין שיהיה בסדר".

בעקבות ספסולו של הקפטן הקבוע, כפיר אדרי, ענד אמש עזוז לראשונה במשחק ליגה את סרט הקפטן וכשנשאל על ההרגשה, ענה: "אני לא כל כך מייחס לזה חשיבות כי כולנו בסך הכל שווים בקבוצה. יש לנו קפטן שמסיבות מקצועיות המאמן החליט לשים אותו על הספסל ואני אשמח תמיד להיות הקפטן כשיתנו לי".

בני יהודה בוואלה! ספורט


כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully