וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמל בראדלי: "המטרה שלי - לשחק בברוקלין נטס"

שחקן אשדוד סיפר על הפנטזיה הגדולה שלו: "כל ילד חולם להגיע ל-NBA. אני משחק די טוב ומקווה שהכל יסתדר כמו שצריך"

מלך הסלים של ליגת העל בתום שני מחזוריה הראשונים מגיע מכיוון מכבי אשדוד, ומדובר בראמל בראדלי המצוין. הגארד המוכשר שנשאר בעיר הנמל זו עונה שניה ברציפות מעמיד ממוצעים של 27.5 נקודות למשחק ב-63% מהשדה, ובהחלט נראה שהוא בדרכו מעלה. היום (שני) התראיין בראדלי לאחד מאתרי האוהדים של מכללת קנטאקי, בה העביר שלוש שנים מ-2005 ועד 2008, וסיפר בין היתר על חלומותיו, החוויות בישראל, וזכרונותיו מהמכללה.

"המשחק כאן מאוד שונה. האווירה מצד הקהל גם מאוד שונה. ברור שלהיות רחוק מהבית זה קשה מבחינה מנטלית, אבל בסופו של דבר כדורסל זה כדורסל", אמר הגארד האמריקאי. "תמיד חלמתי להגיע ל-NBA, זה החלום של כל שחקן כדורסל. שמעתי שניו ג'רזי נטס עוברים לברוקלין בקרוב, וזו המטרה שלי. אמרתי לסוכן ולאנשים שלי שיתחילו לבדוק, ולראות אם הם יצליחו לגרום לזה לקרות. אני משחק די טוב כאן ומקווה שהכל יסתדר כמו שצריך. כרגע אני פשוט לשחק את הכדורסל הכי טוב שלי".

על התחביב החדש שלו - מוסיקה, אמר בראדלי: "הייתי לבד ולא ממש היה לי מה לעשות, והתחלתי לכתוב את המחשבות שלי. אחר כך הפכתי אותן לקצב. הקריירה שלי היא עדיין בתחום הכדורסל, את המוסיקה אני עושה כי אני אוהב את זה. אם מתישהו תהיה לי אפשרות לקבל חוזה הקלטות אצטרך לחשוב על זה, אבל כרגע אני מתמקד בכדורסל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully