וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: "טים טיבו הוא בדיחה"

1.11.2011 / 0:30

הליונס לא התרשמו מהקוורטרבק שעמד מולם, אבל הוא יזכה לצ'אנס נוסף. דאנג'לו הול מוכר צמידי "אני שונא את דאלאס"

כמו בכל יום שני כשרוב שחקני ה-NFL מתאוששים ממשחקיהם, גם הפעם צצו ועלו שלל תגובות מעניינות מרחבי הליגה. ראשונים היו אלה שחקני דטרויט, שאחרי שסיימו לקרוע 10:45 את דנבר פנו להביע את חוסר התרשמותם מהקוורטרבק המדובר של הברונקוס טים טיבו: "הוא בדיחה. זה מביך", אמר אחד משחקני ההגנה של הליונס שלא לייחוס, "ידענו שאם נביא עליו טיפת לחץ, הוא לא יוכל לעשות כלום. במחצית השנייה היה לנו משעמם. היינו בתחושה של 'נו באמת- זה הקוורטרבק שלכם'?". גם מגן הפינה של דטרויט כריס יוסטון הצטרף לחגיגה: "הוא אתלט", אמר על טיבו, שרק לפני שבוע היה על גג העולם אחרי קאמבק מהסרטים מול מיאמי, "הוא לא מאנינג, בריידי או ויק. יש לו דרך ארוכה לעבור לפני שהוא יהיה קוורטרבק". כבר במהלך המשחק הליונס לא פיספסו אף הזדמנות להשתעשע על חשבונו של השחקן ובכל מהלך הגנתי גדול עם כרעו על ברך אחת והצמידו את האגרוף למצח, תנועה המזוהה עם טיבו.

לשמחתו של הקוורטרבק של דנבר, שהשלים רק 18 מסירות מ-29 נסיונות ואיבד שני כדורים, הוא לפחות זוכה לתמיכה ממאמנו ג'ון פוקס, שאמר: "לפחות בשבוע הבא מול אוקלנד הוא יפתח. למעט האיבודים, סטטיסטית הוא הראה שיפור, הוא לומד את ההתקפה והיא אותו, אבל הוא חייב להשתפר במהרה", סייג פוקס בסיום דבריו.

סטפן טולוך שחקן דטרויט ליונס טים טיבו שחקן דנבר ברונקוס. Justin Edmonds, GettyImages
סטפן טולוך מהליונס עושה "טיבו"/GettyImages, Justin Edmonds

עוד קבוצה שלא נהנתה במיוחד אמש היא ניו אינגלנד, שהפסידה 25:17 בפיטסבורג ונראתה לא מוכנה למשחקים גדולים. לקראת הסיום הפטריוטס התעוררו מעט, אך בפיגור שש נקודות עם חצי דקה על השעון, טום בריידי איבד את הכדור והמהלך הפך לסייפטי לטובת הסטילרס, מה שחתם את המשחק. במבט ראשון המהלך נראה חוקי, אלא שלאחר בחינה מדוקדקת של האירועים מסתבר שלא כך הדבר. טרוי פולאמלו מהסטילרס, נראה בבירור כשהוא דוחף באגרופו לעבר האנדזון את הכדור שנשמט מידיו של בריידי. על פי חוקת הליגה, אסור לשחקן להדוף לכיוון האנדזון של היריבה כדור שנשמט ופגע בריצפה. פולאמלו לא ממש רצה להגיב לנושא: "כל דבר שאומר ויכניס אותי לצרות- התשובה שלי היא הפוכה ממנו". למאר וודלי, אחד מגיבורי המשחק, נפצע במהלך הרבע השלישי ועלול להחמיץ את המשחק בשבוע הבא מול בולטימור.

בצד המפסיד, טום בריידי סירב להתרגש מהמשחק החלש של קבוצתו: "אני יכולים לשבת, לדאוג ולהתייחס לכל השטויות שאומרים עלינו, כמה הקבוצה גרועה וכמה כל שחקן מסריח, אבל לא נעשה זאת. יש לנו משחק חשוב מול הג'איינטס, ננסה לצאת למגרש ולעשות עבודה טובה יותר. זו הגישה שתמיד עבדה בשבילנו".

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Jim Rogash, GettyImages
לא אהב את הדיבורים על הקבוצה שלו. בריידי/GettyImages, Jim Rogash

ומה קורה בבית של הג'איינטס, ה-NFC מזרח הצפוף כבכל עונה? שם תמיד שמח. וושינגטון דועכת לאיטה בשבועות האחרונים, מה שלא הפריע למגן הפינה שלה דאנג'לו הול להשיק את ליין ה"אני שונא את דאלאס" שלו. באתר האינטרנט של השחקן ניתן לרכוש צמידים בארבעה דולר, כשההכנסות ייתרמו למטבח שמכין אוכל לנזקקים בוושינגטון. פשוט בחור נשמה.

אם לא די בכך, דאלאס גם חטפה בראש בסאנדיי נייט מול פילדלפיה המתאוששת. רוב ריאן, מתאם ההגנה של הקאובויס שקרא לאיגלס "קבוצת ההייפ" בתחילת העונה, נאלץ לבלוע את הכובע: "זו לא הפעם הראשונה בה אמרתי משהו ואחר כך חטפתי עליו. כל ההפסד הזה עליי", אמר מתאם ההגנה המפחיד בתבל.

פוטבול בוואלה! ספורט

דאנג'לו הול שחקן וושינגטון רדסקינס. Kent Nishimura, GettyImages
עוזר לנזקקים בדרך יוצאת דופן. הול/GettyImages, Kent Nishimura

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully