וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מחסום פלדה

31.10.2011 / 8:27

משחק נהדר של הסטילרס נתן להם 17:25 על הפטריוטס. הניינרס שוב ניצחו, 10:20 על קליבלנד. פילי מחצה את דאלאס

אולי לכבוד ליל כל הקדושים אשר עומד בפתח, חלק מקבוצות ה-NFL עטו הערב (ראשון) תחפושות ונראו אחרת לגמרי ממה שהורגלנו מהן מפתיחת העונה עד כה. לשמחתן של חלק מהקבוצות הללו, הן הצליחו להישאר בתחפושת עד לסיום המשחק, לצערן של אחרות, זהותן האמיתית נחשפה בשלב מסוים והן הפסידו. המאושרת הגדולה של היום היא סנט לואיס, שהייתה נפלאה וגברה בבית 21:31 על ניו אורלינס כדי למחוק סופסוף את האפס מטור הניצחונות. עוד קבוצה שנהנתה היא מינסוטה, שניצחה 21:24 בקרוליינה, אחרי שהקבוצה הביתית החמיצה שער שדה קל בשניות הסיום. בצד העצוב ניתן למצוא את מיאמי ואינדיאנפוליס, שממשיכות לבזות את עצמן וטרם ניצחו העונה. הדולפינס פתחו עם מחצית ראשונה טובה, אך הפסידו 20:17 לניו יורק ג'איינטס, הקולטס אפילו לא היו קרובים וחטפו 27:10 מטנסי. אריזונה המסכנה התעללה בבולטימור במשך שני רבעים, רק כדי להפסיד 30:27. יוסטון עשתה את העבודה עם ניצחון 14:24 על ג'קסונוויל.

בסדרה השנייה פיטסבורג נתנה הצגה וניצחה 17:25 את ניו אינגלנד. סן פרנסיסקו ממשיכה לנצח, הפעם 10:20 את קליבלנד. בפאלו לא התקשתה להביס 0:23 את וושינגטון. טים טיבו ודנבר חזרו לקרקע ונשחטו 45:10 על ידי הליונס שהתאוששו משני הפסדים רצופים. סינסינטי דרסה את סיאטל חסרת ההתקפה 12:34 ופילדלפיה מחצה את דאלאס 7:34.

סטיבן ג'קסון שחקן סנט לואיס קרדינלס. jeff roberson, AP
סטיבן ג'קסון והראמס חגגו על ההגנה של ניו אורלינס בדרך לניצחון גדול/AP, jeff roberson

סנט לואיס (6:1) - ניו אורלינס (3:5) 21:31

יכול להיות שהסיינטס הגיעו מעט זחוחים אחרי הניצחון הענק על הקולטס בשבוע שעבר, אבל נראה שמה שהדליק את האווירה הביתית במשחק הזה היה הגעתם של מאמן סנט לואיס קרדינלס טוני לה רוסה (שהגיע עם חולצה של הקוורטרבק הפצוע סאם בראדפורד) ושחקני הקבוצה, שזכו בוורלד סירייס לפני יומיים ובאו להראות את הגביע. הקהל במיזורי השתולל והראמס יצאו כמו מלוע של תותח בדרך לניצחון גדול וראשון העונה. כבר ברבע הפותח המקומיים עלו ל-0:17, כשברנדון לויד מצדיק את הבאתו מדנבר עם מספר תפיסות מדהימות ואי. ג'יי. פילי משתלב היטב בעמדת הקוורטרבק. טאצ'דאון של סטיבן ג'קסון ברבע השני העלה את הראמס ליתרון בלתי הפיך ולמרות ניסיונות קאמבק מאוחרים של ניו אורלינס, דריאן סטיוארט חטף את דרו בריס ורץ לאנדזון שלוש דקות לסיום, כדי להבטיח ניצחון. פילי היה סולידי עם 20 מ-37 ל-175 יארד ומסירה אחת לטאצ'דאון. ג'קסון שרף את הדשא עם 159 יארד בריצה וצמד. לויד סגר 53 יארד באוויר. בניו אורלינס, בריס היה מתחת לרמתו עם 269 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים והריצה, ללא מארק אינגרם הפצוע, לא עבדה כלל והשיגה רק 56 יארד.

קרוליינה (6:2) - מינסוטה (6:2) 24:21

הבטחנו משחק מהנה וזה אכן מה שקרה. דרמה אדירה בשארלוט, הסתיימה עם החמצת שער שדה אומללה של אולינדו מארה המנוסה מ-31 יארד בלבד, פחות מחצי דקה לסיום. קאם ניוטון עם עוד הפסד אכזרי במיוחד, למרות משחק ענק נוסף שלו. מינסוטה עלתה ראשונה על הלוח מגיחה של פרסי הרווין, אבל ניוטון מצא את ג'רמי שוקי ומיד אחריו את גרג אולסן באנדזון לשני טאצ'דאונים, לפני שאדריאן פיטרסון, שחוזר לחיים השווה לקראת המחצית. גם לאחר ההפסקה הדרמה נמשכה, כשטאצ'דאון שלישי של ניוטון, הפעם לסטיב סמית', לא הספיק גם הוא, כשפיטרסון שוב משווה. רבע אחרון מבולבל הסתיים בדרייב ארוך של הווייקינגס, בסיומו כבש ריאן לונגוול שער שדה, שעשה את ההבדל. ניוטון והפנת'רס קיבלו את הכדור עם 2:43 דקות על השעון ומסירה מטורפת של הרוקי בדאון רביעי ו-15 יארד, קירבה את קרוליינה לארץ המובטחת, עד שהגיעו מארה וההחמצה הדרמטית. אצל המנצחים, 86 יארד בקרקע ו-76 באוויר לפיטרסון, 236 יארד באחוזים לא רעים לכריסטיאן פונדר, שממשיך להראות פוטנציאל. עוד משחק גדול של ניוטון, עם 290 יארד, לא הספיק לו, בעיקר מפני ששוב הוא היה זה שגם הוביל את משחק הקרקע, שם הוסיף 53 יארד. בלי ריצה לפנת'רס יהיה קשה לנצח משחקים. 100 יארד בשבע תפיסות לסמית'.

בולטימור (2:5) - אריזונה (6:1) 27:30

עוד משחק סופר דרמטי. הרייבנס לא הפסידו עד היום בבית, אבל הושפלו במאנדיי נייט וגם הפעם הם פתחו בצורה איומה, כששוב ההתקפה לא קיימת. רבע שני אדיר של אריזונה, שכלל גיחה לאנדזון של ביני וולס, החזרת פאנט מטורפת של פטריק פיטרסון וטאצ'דאון אווירי של ארלי דוקט, הורידו את הקרדינלס למחצית ביתרון 6:24, לקול שאגות הבוז של הקהל בבולטימור. הרייבנס שמעו והפנימו, בעיקר ריי רייס, שתוך רבע שעה סידר שלוש ריצות קצרות לאנדזון, כדי להפוך את התוצאה. אריזונה עוד הספיקה להשוות לאחר דרייב מלא בפנטליס לא הכרחיים לשריקה, אבל ג'ו פלאקו התעורר סופסוף ואירגן דרייב יפהף שסידר לבילי קנדיף בעיטת ניצחון נוחה. הרייבנס הפכו פיגור של 21 נקודות לניצחון וקבעו בכך שיא מועדון. פלאקו מסר לא פחות מ-51 פעמים ל-336 יארד. רייס הסתפק ב-63 יארד קרקעיים, אבל שלושה טאצ'דאונים כאמור. מי שסידר לו את אותן גיחות קצרות היה אנקואן בולדין, שבמספר תפיסות גדולות החזיר את בולטימור לעניינים וסגר 145 יארד בסך הכל. באריזונה, קווין קולב עם טאצ'דאון, איבוד ו-153 יארד, 98 מהם ללארי פיצג'רלד. וולס הוסיף 83 יארד בריצה.

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנת'רס אברסון גריפין שחקן מינסוטה ווייקינגס. bob leverone, AP
ניוטון עשה את העבודה, החברים שלו קצת פחות/AP, bob leverone

טנסי (3:4) - אינדיאנפוליס (8:0) 10:27

מה יהיה עם הקולטס? באינדי ממשיכים להתבזות וכרגע נראה שאין מנוס בדרך לעונת 16:0 מהדהדת, אלא אם יבוא שינוי דרסטי. אומנם זה לא היה מעליב כמו לפני שבוע, אבל זה נראה כל כך קל בשביל טנסי. פטריק ביילי חסם פאנט ברבע השני, עליו השתלט ג'ייסון מקורטי בתוך האנדזון של אינדי. טאצ'דאון ראשון מתוך שניים של נייט וושינגטון, 22 שניות למחצית, קבע 0:20 והמחצית השנייה הייתה לפרוטוקול. מאט האסלבק זכה למשחק קל מול האין הגנה של הקולטס ולא הרשים עם 224 יארד וטאצ'דאון בודד, קרטיס פיינטר, שמנסה להוכיח את מקומו למרות המצב הלא נעים, היה לא רע עם 250 יארד לא מדויקים (26 מ-49 ושני איבודים) באוויר, אליהם הוסיף 79 יארד על הקרקע. בדיוק חצי מכל משחק הריצה של הקולטס, וזה כל הסיפור.

ניו יורק ג'איינטס (2:5) - מיאמי (7:0) 17:20

עוד קבוצה שלא ממש מעוניינת בניצחון העונה הם הדולפינס. מיאמי פתחה טוב והובילה 3:14 בעזרת שתי גיחות לאנדזון מיארד אחד, של סטיב סלייטון והקוורטרבק מאט מור. בערך בנקודה זו, איליי מאנינג התעורר, הדולפינס הבינו שהם בדרך לניצחון והמשחק התהפך. מריו מאנינגהאם תפס מסירה לטאצ'דאון, שמונה שניות להפסקה ואיליי מצא את ויקטור קרוז הנפלא ל-25 יארד, שש דקות לסיום, כדי להשלים מהפך. אבג, מבלי לצאת בהאשמות, נראה היה שמגיני מיאמי לא ממש התאמצו לעצור את קרוז השועט. 31 מ-45 ל-349 לאיליי, 99 יארד באוויר לקרוז. הג'איינטס נשארים חזק במרוץ ה-NFC מזרח. 138 יארד מסכנים למור, כשדווקא רג'י בוש היה לא רע בכלל עם 103 יארד בריצה.

יוסטון (3:5) - ג'קסונוויל (6:2) 14:24

הטקסאנס הפכו משחק קל לקשה, אבל בשורה התחתונה הם משיגים ניצחון שני רצוף על יריבה לבית וממשיכים להתקרב לפלייאוף היסטורי. הג'אגוארס ירדו לקרקע אחרי הניצחון על בולטימור. מאט שאוב היה בינוני עם 16 מ-30, 225 יארד וצמד טאצ'דאוניםף אחד במסירה ואחד בעצמו על הקרקע. אריאן פוסטר המתקאמבק מפציעה הוסיף אחד ויוסטון שרדה עוד משחק בלי אנדרה ג'ונסון. בליין גאברט היה קטסטרופלי עם 10 מ-30 (!) ל-97 יארד ושני איבודים. הוא גם נפגע ברבע הראשון, אך חזר.

פטריק ביילי טנסי טייטאנס חוסם את פט מקאפי אינדיאנפוליס קולטס. frederick breedon, AP
כלום לא הולך לקולטס. ביילי חוסם את הפאנט של פאט מקאפי/AP, frederick breedon

פיטסבורג (2:6) - ניו אינגלנד (2:5) 17:25

דרייב אחרי דרייב אחרי דרייב, הסטילרס נתנו הצגה גדולה והזכירו לפטריוטס ולכל מי ששכח, שהם עדיין סגנית האלופה ואחת הקבוצות הטובות והמאיימות בליגה, בטח כשהמשחק נערך בהיינץ פילד. ביג בן רות'לסברגר סימן טריטוריה כבר מהרגע הראשון, כשהוביל דרייב פתיחה מושלם שנגמר במסירה לטאצ'דאון של מוואלדה מור. הפטריוטס הגיבו עם טאצ'דאון של טום בריידי את דיון בראנץ', אבל פיטסבורג המשיכה לשלוט בקצב וביג בן חילק עוד טאצ'דאון, הפעם לאנטוניו בראון, כדי לסגור מחצית חלומית, בה שבר את שיא הקריירה שלו לניסיונות מסירה במחצית עם 32 מול האין הגנה בלבן.

במחצית השנייה פיטסבורג הורידה קצב ובנתה שני דרייבים ארוכים שהסתיימו בשער שדה ולא השאירו לאורחים הרבה זמן עם הכדור. לקראת הסיום בריידי עוד מצא את הרננדז באנדזון, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. ההתקפה של הפטריוטס, שהחלה להיחלש עוד לפני שבוע החופש מול דאלאס, המשיכה להראות לא טוב, ההגנה כמו תמיד, נוראית ופיטסבורג ניצלה זאת היטב.

הסטילרס לא נזקקו לפאנט הראשון שלהם חצי דקה לסיום המשחק - נתון מדהים. רות'לסברגר מסר ל-36 מ-50, 365 יארד, צמד ואיבוד. הית' מילר היה גדול עם 85 יארד באוויר, למאר וודלי התעלל בבריידי עם שני סאקים ואינספור הצקות עד שנפצע. הקוורטרבק של הפטריוטס מסר ל-198 יארד בלבד וצמד טאצ'דאונים, ללא מהלכים גדולים שיכלו להחזיר את הקבוצה שלו לתמונה. רוב גרונקובסקי היה מצוין, כמו בשנה שעברה בהיינץ פילד ותפס ל-94 יארד, משחק הריצה לא נראה בשטח.

בפאלו (2:5) - וושינגטון (4:3) 0:23

ניצחון קליל לבילס, שיחד עם ההפסד של ניו אינגלנד נצמדים מחדש למקום הראשון בבית ובשבוע הבא מצפה להם קרב גדול מול הג'טס. המשחק נערך בטורונטו, כחלק מהמסורת השנתית של בפאלו. ההתקפה הייתה בינונית, אבל ההגנה עשתה בית ספר לג'ון בק האומלל, שלצד שני איבודים גם אכל לא פחות מתשעה סאקים (!). ריאן פיצפטריק, כמו כל הקבוצה שלו, לא זהר, אבל היה יעיל, מדויק ומצא את סקוט צ'נדלר לשני טאצ'דאונים. הקוורטרבק של הבילס סיים עם 262 יארד ואיבוד אחד, כשהכוח העיקרי מגיע מפרד ג'קסון שלא מפסיק להשתולל וסגר 120 יארד על הקרקע ו-74 באוויר. ריאן לינדל תפר שלושה שערי שדה. בוושינגטון, שחוזרת למאזן שלילי, אין על מה לכתוב הביתה. בק עם 208 יארד, הרדסקינס עם 26 יארד בריצה. כל הקבוצה.

למאר וודלי שחקן פיטסבורג סטילרס מול טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. gene j. puskar, רויטרס
וודלי והסטילרס לא נתנו לבריידי לנשום/רויטרס, gene j. puskar

דנבר (5:2) - דטרויט (2:6) 45:10

משיח לא בא, משיח גם לא מטלפן. הליונס באו למייל היי סיטי והבהירו לטים טיבו שמה שמספיק מול מיאמי, לא קרוב להיות מספיק מול הגנות אמיתיות. דנבר עוד הובילה 0:3, אבל את הנקודות הבאות שלה היא עשתה רק בסיום. מת'יו סטאפורד חילק שלושה טאצ'דאונים, אחד מהם ל-56 יארד לידיו הבטוחות של "מגהטרון" קלווין ג'ונסון. חוץ מזה, ההגנה עשתה את שלה עם החזרת פאמבל של קליף אבריל לאנדזון ועוד חטיפה של כריס יוסטון, שהחזיר לטאצ'דאון של 100 יארד. הליונס נראו במשבר, עם שני הפסדים רצופים, אבל הניצחון הזה יכול להחזיר אותם למסלול. סטאפורד עם 267 יארד ורייטינג של 130.8. ג'ונסון תפס ל-125 יארד. טיבו מסר ל-172 באחוזים בינוניים ומטה. הוא גם רץ ל-63 יארד ואכל שבעה סאקים. לא נעים.

סיאטל (5:2) - סינסינטי (2:5) 34:12

בשקט בשקט, סינסינטי מתגנבת מאחורי פיטסבורג ובולטימור ומארגנת לנו ראש חץ מטורף בבית הצפון של ה-AFC. הבאנגלס כבר סופרים חמישה ניצחונות, כשהפעם ההגנה המעולה שלהם באה לבקר את טארבריס ג'קסון. אומנם הקוורטרבק של סיאטל מסר 323 יארד, אבל הוא נותר בלי טאצ'דאון ואף נחטף פעם אחת. הבאנגלס פתחו היטב ועלו ל-3:17. סיאטל כבר צימקה למינוס חמש, אבל המרה לשתי נקודות אחרי טאצ'דאון של מרשואן לינץ' לא צלחה והמארחים התפרקו. סינסי ניצלה זאת כדי לשים 17 נקודות בחמש הדקות האחרונות של ההתמודדות, כשברנדון טייט מחזיר פאנט לאנדזון ורג'י נלסון מביא לשם את הכדור אחרי חטיפה. אנדי דלטון שוב היה בינוני ונסמך על הסביבה, עם 168 יארד, צמד טאצ'דאונים וצמד איבודים, אבל הבאנגלס מאוזנים יפה בהתקפה ועושים את העבודה בהגנה.

סן פרנסיסקו (1:6) - קליבלנד (4:3) 10:20

נכון שזה לא היה מרשים כמו הניצחונות הקודמים ואפילו היו רגעים בהם נדמה היה שאלכס סמית' חוזר לסורו, אבל בשורה התחתונה, תגידו מה שתגידו, עוד ניצחון לניינרס, שנמצאים במקום השני ב-NFL. לא ייאמן. קולט מק'קוי פימבל במהלך השני של המשחק ופרנק גור ניצל זאת כדי להיכנס במהרה לאנדזון. לפני ההפסקה סמית' מצא את מייקל קרבטרי לטאצ'דאון נוסף והניינרס פתחו יתרון. מק'קוי סידר טאצ'דאון יפה לג'ושוע קריבס, אבל ההגנה שמרה על הניצחון ודייויד אייקרס חתם את הסיפור עם בעיטת שדה, שתי דקות לסיום. הארבו ממשיך לנצל את סמית' היטב, כשהקוורטרבק מסר 24 פעמים בלבד, 15 כדורים מדויקים ו-177 יארד. גור טחן את הקרקע עם 134 יארד. קולט מק'קוי נתן לקליבלנד 241 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. סן פרנסיסקו עם עוד ניצחון יפה ולפי לוח המשחקים הנוח יחסית שלהם, נראה שהם בדרך הבטוחה לפלייאוף.

מייקל קראבטרי שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. marcio jose sanchez, AP
נרוץ, נרדוף, נשיגה- מקום שני בליגה. קרבטרי והניינרס בטירוף/AP, marcio jose sanchez

פילדלפיה (4:3) - דאלאס (4:3) 7:34

הניצחון של הג'איינטס הכריח את האיגלס לעלות בטירוף למגרש וזה מה שהם עשו. הקאובויס לא מצאו את הידיים והרגליים מול הגנת העיטמים ומייקל ויק, שכבר אחרי רבע אחד לא ממש השאירו להם סיכוי וירדו להפסקה ביתרון 0:24. אם סנט לואיס השלימה סופשבוע גדול במיזורי, הבוקרים המשיכו את האומללות של טקסס ריינג'רס וגנזו את התקווה שהשתרשה אחרי הניצחון בשבוע שעבר על הראמס. ויק סיים עם 279 יארד ושני טאצ'דאונים באוויר, לשון מקוי היה פנומנלי על הקרקע, כשהגיח ל-185 יארד וצמד. 94 יארד וטאצ'דאון לברנט סלק. בדאלאס, 203 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לטוני רומו, 103 יארד וטאצ'דאון ללורנט רובינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully