וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גרנאדה הדהימה עם 1:2 בסביליה

האנדלוסים נחלו הפסד בכורה העונה, דווקא מול העולה החדשה שהייתה במקום האחרון. מיקל ריקו הכריע בתוספת הזמן

המחזור ה-11 בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם משחקה של סביליה המדורגת חמישית, שהופתעה ברמון סאנצ'ס פיחואן על ידי גרנאדה. העולה החדשה שניצחה רק פעם אחת העונה, ידעה לחזור מפיגור, ובעזרת שער דרמטי בתוספת הזמן גם יצאה עם ניצחון 1:2 מרשים שסייע לה להיחלץ מהמקום האחרון.

סביליה הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו דרמטיות (0:0 בקאמפ נואו, 2:2 בבית מול ראסינג סנטאנדר) ולא האמינה שדווקא במשחק הזה תחווה הפסד בכורה העונה. כבר בדקה הראשונה עלו האנדלוסים ליתרון, כשמאנו דל מוראל ירה פנימה את השלישי שלו תוך שבוע, אחרי ניסיון ראשון של מרטין קאסרס. האוהדים כבר פינטזו על חמישייה, בטח לא על ההפסד.

לאחר מכן סביליה שלטה בצורה מוחלטת, אך לא הצליחה להכניע את רוברטו המצוין, שבלעדיו גרנאדה הייתה סופגת לא מעט תבוסות העונה. השוער עצר במחצית השנייה במהלך אחד (!) את מאנו, חסוס נבאס ואמיליאנו ארמנטרוס, וכך התאפשר לאלכס גייחו לנגוח פנימה בדקה ה-79 ולעקוץ עם השוויון את המארחים ההמומים. עד הסיום סיפק רוברטו עוד מספר הצלות, ובתוספת הזמן היה זה הקשר מיקל ריקו שהכריע את המפגש בצורה דרמטית. גרנאדה עולה למקום ה-18 עם שמונה נקודות, סביליה המתוסכלת עם 17 נקודות במקום החמישי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully