וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן מרוצים: "מצבו של אנטוניו קסאנו משתפר"

חלוץ הרוסונרי נותר בביה"ח לאחר שעבר אירוע מוחי, כך על פי התקשורת האיטלקית. אלגרי: "נשחק בשבילו בליגת האלופות"

אוהדי מילאן ולא מעט מחובבי הכדורגל באיטליה היו מודאגים מאוד היום (שני), כאשר בתקשורת המקומית טענו כי חלוץ הרוסונרי אנטוניו קסאנו לקה בשבץ במהלך טיסת הקבוצה בחזרה מרומא. במועדון פרסמו הודעה שלא שפכה יותר מדי אור על המקרה המסתורי, והערב, קרוב ל-12 שעות אחרי הדיווחים הראשוניים, דאגו במילאן להרגיע במעט את האוהדים המודאגים.

"מצבו של אנטוניו קסאנו משתפר והוא יעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים", נכתב בהודעה רשמית שפרסם המועדון, שדאג להבהיר: "אנחנו רוצים להדגיש כי המידע והשמועות שצצו לא מאושרות על ידנו או על ידי הצוות הרפואי שלנו".

קסאנו כמובן לא נכלל בסגל של הרוסונרי למשחק ליגת האלופות מחר מול באטה בוריסוב, והמאמן מסמיליאנו אלגרי אמר: "נשחק בשבילו מחר. אני מקווה שהוא יחזור אלינו כמה שיותר מהר. ממה ששמעתי המצב שלו בסדר, זה היה בלתי צפוי ולא קשור לכדורגל, אבל אני לא רופא ולא יאבחן את מצבו".

סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני הוסיף: "דיברתי עם אנטוניו לפני כמה דקות והוא היה במצב רוח טוב. הוא חזק ואין לי ספק שהוא יתאושש, כל הסגל שלנו תומך בו". עם זאת, גם גליאני המשיך את הקו המסתורי משהו של מילאן, כשהוסיף: "לכל חולה יש את הזכות לפרטיות. אני לא יכול להגיד מה קרה לו, יש רופאים שצריכים לעשות כך. אני לא יודע מתי הוא יחזור".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully