וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שלמה הופמן יסגור מעגל מול בריטניה

מאמן הנבחרת כבש ארבעה שערים ב-1978, מול היריבה אותה יפגוש במוקדמות אליפות העולם. יותם טל: "יודע שיש ציפיות"

נבחרת ישראל בכדוריד תמריא מחר בבוקר (שלישי) ללונדון, שם תערוך ביום רביעי את משחק הפתיחה שלה במוקדמות אליפות העולם 2013, מול נבחרת בריטניה. הערב קיימה הנבחרת את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון, כאשר הגומלין ייערך ביום ראשון בבית מכבי בראשון לציון

שחקני הנבחרת בירכו הערב את עוזר המאמן ומאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, על הולדת בתו, והבטיחו להעניק לו כמתנה ניצחון על בריטניה. פרנקל לא ייצא עם הנבחרת לאנגליה, ולא יעמוד על הקווים לצד המאמן הוותיק שלמה הופמן.

יותם טל, שחקן נבחרת העתודה והמוזמן הצעיר (19) ביותר לסגל, סיפר לאתר האיגוד: "יש ממני הרבה ציפיות ואני צריך להוכיח שאני באמת ראוי להיות חלק מסגל הנבחרת הבוגרת. כבר הייתי בסגל במוקדמות היורו מול מונטנגרו, ואני כאן עכשיו בגלל הפציעה של תום מטלון. התחריתי עם שחקנים נוספים, ואני מאוד שמח על הזימון. אני מקווה להוכיח את עצמי במפגשים מול בריטניה, ומקווה שננצח בהם".

אגב, למאמן הנבחרת שלמה הופמן המפגש מול בריטניה, הראשון שלו כמאמן, יהווה סגירת מעגל. הופמן הבקיע כשחקן ארבעה שערים במפגש הראשון מול בריטניה ב-1978, בניצחון 7:32 של ישראל, שהיה גם משחקו הראשון של אחד מגדולי הכדוריד הישראלי, איגור ביאליק, כמאמן.

נבחרת ישראל קיימה בסך הכל חמישה מפגשים מול הבריטים לאורך השנים, ובכולם ניצחה בהפרשים משמעותיים. מי שהיה הסקורר המוביל באותם מפגשים הוא שמעון אלברמן, אביו של קשר מכבי תל אביב בכדורגל, גל אלברמן.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully