וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: משחקה של אליצור רמלה בוטל

31.10.2011 / 17:38

האלופה הודיעה כי לא תשחק בגלל שביתת הישראליות וערכה אימון במקום. רמת השרון הופיעה וניצחה 50:71 את הבקעה

אחרי שאתמול (ראשון), ערך ארגון שחקניות ליגת העל מסיבת עיתונאים מיוחדת, בו הכריז על השבתת משחקי הליגה, שהיו אמורים להיפתח היום, ימשיכו הערב השחקניות במאבקן. כל השחקניות הישראליות נפגשו ב-18:00 ברמת השרון, ולא התייצבו למחזור הפתיחה שיצא לדרך ב-19:00.

הקבוצה היחידה שלא הופיעה כלל למשחק היא אליצור רמלה. האלופה הודיעה רשמית כי אין לה מספיק שחקניות, ובמקום לפגוש את העולה החדשה הפועל פתח תקוה היא בחרה לקיים אימון. הפועל פתח תקוה הופיעה עם שבע שחקניות והשופטים שרוק לסיום, כשרמלה עלולה לספוג הפסד טכני. גם המשחק בין הפועל תל אביב לאליצור חולון בוטל, לאחר שהחולניות הגיעו עם ארבע שחקניות בלבד למשחק באריאל.

בחודשיים האחרונים מנהלות השחקניות מאבק נגד איגוד הכדורסל שהחליט להעלות את מספר הזרות שיכולות לשחק בו זמנית על המגרש לארבע, מה שאמור לגרום לצמצום משמעותי בדקות המשחק של הישראליות. כתוצאה מההשבתה יכולות הקבוצות להשתמש רק בשחקניות הזרות, שחקניות המשרתות בצבא ושחקניות נוער, על אף טענת ארגון השחקנים כי הדבר לא חוקי. איגוד הכדורסל התעקש לקיים את המחזור כסדרו, אך השביתה עשתה את שלה ושיבשה את הפתיחה.

מי שכן שיחקה היא רמת השרון, שניצחה 50:71 את מ.כ. הבקעה, במשחק שהוקדש לזכרה של נורית מעוז, אמה של עוזרת המאמנת תמר מעוז. הישראליות השובתות צפו מהיציע בזרות של רמת השרון מובילות 29:40 בהפסקה. גם במחצית השנייה שלטה המארחת לחלוטין, ובעזרת ג'יה פרקינס הבטיחה את הניצחון הקל.

במשחקים נוספים: מכבי אשדוד לא התקשתה לגבור 67:88 על הפועל ראשון לציון, בעוד בנות השרון ניצחה 64:82 את אליצור נתניה.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully