וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "עטר חייב להתנתק ממה שקורה מסביב"

31.10.2011 / 14:40

הגורם התייחס לעובדה שאחרי הרחקה, המשחק שבו עטר חוזר להרכב הוא נגד בני יהודה, שאוהדיה מכינים לו "קבלת פנים חמה"

חודש לא קל עבר על חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר. זה התחיל במקרה השלכת הבקבוק על אוהדי מכבי חיפה במחצית המשחק שהתקיים בבלומפילד. בגין אותה תקרית הוא הוחלף במחצית של אותו משחק ומאוחר יותר אף עמד לדין בבית הדין המשמעתי וספג הרחקה משני משחקי ליגה. לכך אפשר להוסיף גם את התקרית עם מוסה קאנוטה במשחק החוץ בסטוק לפני שבוע וחצי, והערב (שני) עטר חוזר להרכבה של מכבי תל אביב, כשמי שמצפה לו על הדשא בבלומפילד היא לא אחרת מאשר האקסית בני יהודה (20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD).

במכבי תל אביב מספרים כי עטר נראה רעב וחד באימונים, הוא מתלהב מכל שער שהוא כובש בכל אחד מהתרגולים וניכר עליו שהדבר שהכי בא לו לעשות זה לחזור לכר הדשא ולכבוש. החלוץ שיחק אמנם ביום רביעי במדי הקבוצה בהפסד למכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע הטוטו, ואף כבש את שער השוויון בפנדל לזכות הצהובים בתוספת הזמן, אבל מבחינת עטר הבמה האמיתית היא משחקי הליגה והמשחקים באירופה, ואחרי פתיחת עונה די טובה מבחינתו עם כיבושים בכל המסגרות, הוא ינסה כבר הערב לשים מאחוריו את אירועי החודש האחרון ולהתמקד במה שהוא כל כך אוהב לעשות וזה לכבוש שערים.

"אם אלירן עטר יתמקד רק בכדורגל, הוא יוכל לעשות דברים נפלאים על כר הדשא כי לגבי הכשרון שלו אין כל ספק", אמר גורם במועדון. "יחד עם זאת, הוא יצטרך לדעת לנטרל את עצמו מכל מה שקורה מסביב וגם הערב במשחק נגד בני יהודה קיים סיכוי שאוהדי בני יהודה ינסו להוציא אותו מהכלים בדיוק כמו שעשו אוהדי חיפה והצליחו, אלירן יצטרך להישאר מרוכז כי אם לא זה יפגע גם בו וגם בקבוצה", הוסיף אותו גורם.

עטר צפוי לפגוש הערב מולו ביציע את אוהדי בני יהודה כש"הרומן" בין הצדדים נמשך זו השנה השניה ומאז שעזב את הקבוצה. בשני המפגשים האחרונים ספג החלוץ שריקות בוז, קריאות נאצה וקללות מהאוהדים הכתומים שטענו מצדם שעטר חגג מולם בהפגנתיות אחרי אחד השערים שכבש לזכות מכבי תל אביב. גם הערב מתכננים אוהדי בני יהודה קבלת פנים "חמה", ועטר יצטרך להתרכז ולהתמקד אך ורק במה שקורה על כר הדשא. אם זה לא יקרה, החודש הלא טוב שעבר עליו עשוי להמשך גם הערב.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully