וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל רזבוזוב הודיע על פרישה מג'ודו

אחד הג'ודאים הטובים אי פעם בישראל, שזכה בעבר פעמיים בסגנות אליפות אירופה, סיפר כי הפציעות הכריעו אותו

הג'ודאי יואל רזבוזוב כינס הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים במשרדי היחידה לספורט הישגי בה הודיע על פרישתו מהענף. רזבוזוב בן ה-31 סיפר כי הפציעה הרצינית ממנה סבל בשנים האחרונות הכריעה אותו במאבק על ההשתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון. כזכור, רזבוזוב ייצג את ישראל במשחקי אתונה 2004 שם הגיע ברבע הגמר, וההישגים הטובים בקריירה שלו הם פעמיים מקום שני באליפויות אירופה שהתקיימו בשנים 2004 ו-2005 (קטגוריית משקל של עד 73 ק"ג).

אריק זאבי, חברו הטוב של רזבוזוב, ישב לצדו במסיבת העיתונאים יחד עם מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג. רזבוזוב הנרגש אמר: "זו לא החלטה פשוטה והיא מלווה בהרכבה כאב, נפשי וגופני. לא האמנתי שאני אגיד את המילים האלה אבל החלטתי לתלות את החליפה וכאן מסתיים פרק משמעותי בחיים שלי. לא ויתרתי, אבל הגוף הכריע אותי ואני מתנצל בפני האנשים שרצו לראות אותי בלונדון 2012".

רזבוזוב, שמשמש כחבר מועצה בעיריית נתניה התייחס לעתידו הקרוב והרחוק ואמר: "אמשיך בעבודה הציבורית שלי ובעיקר כגוף שעוזר לספורטאים בעיר. אני מקווה שבאיגוד הג'ודו ובוועד האולימפי ירצו להשתמש בניסיון שלי. אני מקווה שאתקל באתגרים נוספים כי בלי זה ספורטאי אמיתי לא יכול לחיות".

אריק זאבי הוסיף: "זה מאורע עצוב כי זו לא הדרך שבה הוא רצה לפרוש. אלמלא הפציעה יואל היה מגיע ללונדון וברמה האישית זה עצוב לי כי הוא השריד האחרון מהדור שלי. מצד שני פורש ספורטאי עם קריירה אדירה והמון הישגים".

גם יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק התייחס היום לפרישתו של רזבוזוב ומסר: " יואל היה מבכירי הספורטאים באירופה, ויעידו על כך הישגיו. היה בו כשרון ורב, והוא היה בעל פוטנציאל גדול מאד, שלצערנו הרב לא הצליח לממש אותו בגלל פציעות חוזרות ונשנות. הוא היה ספורטאי למופת, שאפתן ובהחלט מהווה מודל מצויין לחיקוי. אנחנו מאמינים שכל ספורטאי אולימפי ימשיך בעתיד אחרי הפרישה לתרום מאישיותו, כישוריו וניסיונו . רזבוזוב השתלב במערכת הספורט בעירייה, ואנו כבר רואים את תרומתו. אני בטוח שהוא יסייע רבות לקידום הספורט בנתניה".

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully