וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק התקפה: ברצלונה שוברת שיאים הגנתיים

ויקטור ואלדס ממשיך לחולל ניסים בשער. די סטפאנו: "שמח מכל שער של מסי, מלבד נגד ריאל". לבנטה מתפכחת ומחכה לוולנסיה

בעוד בריאל מדריד ציינו את חודש אוקטובר כמושלם, לאחר שסיימו אותו עם מאזן מלא של שישה ניצחונות בשישה משחקים ויחס שערים 1:20, בברצלונה ממשיכים לשבור שיאים. בדרך כלל הקבוצה הקטלאנית שוברת שיאים דרך ההתקפה של הקבוצה, אלא שגם בחלק ההגנתי קוצר לא מעל הצלחות, או יותר נכון השוער ויקטור ואלדס.

מאז חודש אפריל בעונה שעברה לא ספגה הקבוצה שער במשחק בית בקאמפ נואו. השער האחרון נכבש על ידי אלמריה לפני תשעה משחקים (במצטבר כולל מאז השנה שעברה), ובשבת, לאחר הניצחון 0:5 על מאיורקה, סגר ואלדס לא פחות מ-813 דקות ללא ספיגה בבית.

ואלדס אף רחוק 38 דקות בלבד משבירת השיא של אי ספיגה בקבוצה במשחקים ברצף. השיא עומד כיום על 824 דקות, והוא נקבע על ידי מנואל ריינה, אביו של פפה, שנעל את שערו. כה ואלדס לא ספג 787 דקות רצופות, בכל המסגרות, ואם הוא יחזיק מעמד קצת פחות ממחצית שלמה מול ויקטוריה פלזן במחזור הבא של ליגת האלופות, הרי שהוא ירשום לעצמו שיא נוסף.

מעבר לכך, בארסה שברה שיא עתיק שנרשם על ירי ריאל מדריד עוד במאה הקודמת, בעונת 1958/9 כשהשיגה מאזן של 0:29 בבית מול יריבותיה. אלופת אירופה וספרד כבר עם רצף נדיר של 0:33, והיד עוד נטויה.

אלפרדו די סטפאנו: "מסי הפך את בארסה למכונה משומנת"

ליאונל מסי רחוק שער אחד בלבד משערו ה-200 בברצלונה, לאחר השלושער שכבש לרשתו של דודו אוואט במשחק נגד מאיורקה בשבת. מי שפרגן לו בגדול הוא נשיא הכבוד של ריאל מדריד ואחד משחקניה הגדולים לשעבר, אם לא הגדול שבהם, אלפרדו די סטפאנו.

חלוץ העבר הארגנטינאי לא חסך מחמאות מבן ארצו: "אני שמח עם כל שער שכובש מסי, חוץ מאשר כשהוא כובש אותם נגד ריאל מדריד. יש לו כישרון נדיר, הוא הפך את ברצלונה למכונה משומנת שזוכה בשלל תארים.

"אפשר בהחלט להבין מדוע מינה אותו אלחנדרו סאבלה לקפטן נבחרת ארגנטינה", הוסיף די סטפאנו. "האיכות שלו מביאה לתארים. מסי משחק באופן קבוצתי. קשה כרגע להשוות בינו לבין מראדונה, אולי מאוחר יותר בעתיד".

מאמן לבנטה: "לא חשבנו שלא נפסיד לעולם"

הרצף המדהים של לבנטה נקטע אמש (ראשון) במחזור העשירי בליגה הספרדית, כאשר היא נוצחה 2:0 בחוץ על ידי אוסאסונה. אחרי תשעה משחקים ללא הפסד, עם שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, לא יכלה הפתעת העונה לקבוצה מפמפלונה. עם ההפסד לבנטה איבדה את הבכורה בפסגה לריאל מדריד, ומדורגת כעת עם 23 נקודות, במקום השלישי אחרי ברצלונה.

המאמן חואן איגנסיו מרטינס אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי. לא חשבנו שלא נפסיד לעולם. הייתה לנו ריצה נהדרת, אבל ידענו שאוסאסונה זה משחק חוץ קשה. אבל אני לא מחפש תירוצים. אנחנו מברכים את היריבה על הניצחון ומוכנים כבר לקראת המשחק הבא שלנו".

והמשחק הבא של לבנטה הוא לא "עוד משחק". הקבוצה הקטנה תארח לדרבי מרגש את ולנסיה, אחרי שנים רבות היא תגיע כאשר היא ניצבת מעליה בטבלה, רק מקום אחד (ולנסיה רביעית). ניצחון של העטלפים יביא אותם לעקוף את לבנטה, שמוליכה עליהם כעת בנקודה אחת.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully