וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 15 דקות לשכטר בתיקו של קייזרסלאוטרן

החלוץ עלה כמחליף, כשקבוצתו איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 מול 10 שחקני המבורג. צמד לפודולסקי ב-0:3 של קלן על אוגסבורג

המחזור ה-11 בבונדסליגה נפתח כבר לפני יומיים (שישי) והעלה אתמול הילוך עם כמה משחקים מרתקים. הערב הוא הגיע לסיומו עם המפגש בין המבורג של טורסטן פינק לקייזרסלאוטרן של איתי שכטר וגילי ורמוט, שנפרדו ב-1:1. שכטר שיחק ב-15 הדקות האחרונות, בעוד ורמוט כלל לא שותף. במשחק הראשון הצליחה קלן להתאושש מהסטירה שספגה במחזור הקודם ולנצח 0:3 את אוגסבורג.

הגרלת שמינית גמר הגביע נערכה היום והולידה מספר מפגשים מרתקים. המשחק הכי מסקרן ככל הנראה יהיה בין מנשנגלדבאך למחזיקת הגביע שאלקה. באיירן מינכן תצא למשחק חוץ מול בוכום, שטוטגרט תארח את המבורג במפגש נוסף על טהרת הבונדסליגה, כשבנוסף תצא קייזרסלאוטרן של איתי שכטר וגילי ורמוט למשחק חוץ קשה במיוחד מול הרטה ברלין. במשחק נוסף של שתי קבוצות בונדסליגה תארח הופנהיים את אוגסבורג, האלופה דורטמונד תצא למשחק חוץ פורטונה דיסלדורף. במשחק נוסף תצא מיינץ למפגש מול קילר, נירנברג תארח את גרויטר פירט. המשחקים יתקיימו ב-20 ו-21 בדצמבר.

המבורג - קייזרסלאוטרן 1:1

לראשונה מאז מחזור הפתיחה, איתי שכטר החל את משחק התחתית מול המבורג על הספסל, לצידו של גילי ורמוט. שני הישראלים ראו את סלובודאן ראיקוביץ' משאיר את המבורג ב-10 שחקנים בדקה ה-22, לאחר שפגע עם המרפק בכריסטיאן טיפרט. קייזרסלאוטרן ניצלה את היתרון המספרי כדי לשלוח יותר שחקנים קדימה, ובדקה ה-38 היה זה פייר דה ויט שירה אל החיבורים מ-16 מטרים וסידר יתרון למארחים.

למרות השער שספגה, המבורג עלתה אחרת למחצית השנייה והשיגה את השוויון. דווקא פאולו גררו, שחזר מהקופה אמריקה כמלך שערי הטורניר במדי פרו ומאז לא כבש בהמבורג, נגח פנימה את הראשון שלו העונה בדקה ה-65. שכטר נכנס בדקה ה-75 במקום דה ויט ומיד הגיע למצב שירוסלב דרובני הצליח לעצור. מתיאס אבל נגח בדקה ה-82 לקורה, וקייזרסלאוטרן נותרה מתוסכלת עם נקודה אחת שהעלתה את מאזנה ל-12 נקודות במקום ה-13. המבורג המאכזבת עם תשע נקודות במקום ה-16.

קלן - אוגסבורג 0:3

הקבוצה של סטאלה סולבאקן הייתה בתקופה לא רעה בזמן האחרון בבונדסליגה וצברה שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים שקדמו למשחק מול דורטמונד, בו הובסה 5:0 על ידי דורטמונד בווסטפאלן שטאדיון. היום הצליחה קלן להתאושש מהתבוסה הזו והשיגה ניצחון בית שלישי ברציפות, 0:3 על אוגסבורג.

לוקאס פודולסקי העלה את המארחת ליתרון כשקיבל מסירת עומק מסלבומיר פשקו ובעט מזווית קשה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. פולדי הצליח להכפיל את היתרון בדקה ה-24 לאחר שכריסטיאן קלמנס הוכשל ברחבה על ידי חייג'ימה הוסוגאי. פודולסקי בעט את הפנדל מצוין וקבע 0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-56 כשקרן מצאה את פשקו, שבעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-75 נותרה אוגסבורג עם 10 שחקנים לאחר שטורסטן אוהרל הכשיל את סשה ריטר וראה אדום.

(עדכון ראשון: 18:27)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully