וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: משחק הפתיחה של רמת השרון יוקדש לנורית מעוז

'המשחק הוורוד', שמקדש למאבק בסרטן השד, יוקדש השנה לאמה של העוזרת של אוסטפלד תמר מעוז, שחוותה טרגדיה

'המשחק הוורוד', שבשנים האחרונות פותח את העונה עבור קבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון, יוקדש השנה לנורית מעוז ז"ל, אמה של תמר פלמון-מעוז, עוזרת מאמנת קבוצת א.ס. רמת השרון. בשנים האחרונות הנהיגו רמת השרון וחברת התרופות 'רוש', ספונסרית הקבוצה, מסורת לפיה משחק פתיחת העונה בליגה מוקדש למאבק בסרטן השד והופך לאירוע צבוע בוורוד, צבע המאבק.

נורית מעוז, שהיא ובעלה נוח נרצחו לפני כחודשיים, חלתה לפני מספר שנים והחלימה, אולם בחודשים האחרונים לחייה גילתה כי חלתה שוב. ברמת השרון הציעו לפלמון-מעוז להקדיש את המשחק לאמה, והמשפחה נענתה בחיוב.

"זו לא הייתה רק החלטה שלי", אומרת פלמון-מעוז. "דודה שלי, שהייתה מאוד קרובה לאמא, מיד הסכימה, וסבתא שלי ממש התרגשה. גם המשפחה המורחבת תגיע למשחק, וברור שיהיה לי קשה מאוד. אבל הקושי מלווה אותי מאז שזה קרה, ואני מקווה שאצליח להתרכז במשחק".

גם מאחורי קבוצת הילדות שתעלה עם הבוגרות לפרקט בטקס הצגת השחקניות יש סיפור אנושי כואב. הקבוצה תעלה בבגדי המשחק שלה, עם חולצות שנכתב עליהן "קרן", לזכרה של קרן אגמון שנפטרה מסרטן, אמה של אור, אחת הילדות. גם משפחת אגמון הבטיחה את נוכחותה באולם ויוסי, האבא שתרם את הביגוד, אף יעלה איתן לפרקט.

בסופו של דבר יהיה משחק, וגם הוא זימן מפגש אמוציונלי, כשכבר בפתיחה תפגוש אורנה אוסטפלד את רפי בוגטין, מי שהיה עוזרה בחמש השנים האחרונות והיום מאמן את מ.כ. הבקעה, מולה תשחק רמת השרון. "הפיקנטריה ברורה", אמרה אוסטפלד. "אני מניחה שככל שהמשחק יתקרב העניין הזה יקבל קצת יותר נפח, ובטוח שכששתי הקבוצות יעלו לפרקט זה יהיה קצת מוזר, אבל בשנייה שייזרק כדור הביניים זה יהיה
רמת השרון נגד הבקעה, ולא אני נגד רפי".

כרגע עומד לרשות אוסטפלד סגל מלא, אם כי בתהליך חיבור. "זאת קבוצה חדשה, ותמיד לוקח זמן עד שמתגבשים", הוסיפה אוסטפלד. "אבל יש לנו מספיק כישרון להתמודד גם כשאנחנו פחות מתואמות". ברמת השרון מצפים למלא את האולם והכניסה למשחק תהיה חופשית.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • תמר מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully