וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי: "כל קבוצה הייתה רוצה חלוצים כמו שלנו"

הדס גרינברג

30.10.2011 / 8:30

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים המניצחון החלק בבאר שבע: "בזכות הרעב שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו"

בעירוני קרית שמונה לא ידעו את נפשם מרוב אושר אחרי הניצחון 0:3 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, שהעלה את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. שחקניו של רן בן שמעון הציגו יכולת פנטסטית בווסרמיל הריק בבירת הנגב בדרך לניצחון החמישי ברציפות, וחגגו שלישייה נוספת שהשכיחה סופית את פתיחת העונה החלשה שלהם בצד ההתקפי.

המגן אלעד גבאי התייחס לשיפור ביכולתם של החלוצים ברק בדש, שמעון אבוחצירא ושלומי אזולאי, ואמר לוואלה! ספורט: "נפתח לנו המזל, וזה בדיוק מה שהיה חסר לנו לפני כן, כי הגענו למצבים אבל החמצנו למרות יכולת טובה. יש לנו שלושה חלוצים שכל קבוצה בארץ הייתה רוצה להתברך בהם".

על ההצגה שלו ושל חבריו בווסרמיל אמר גבאי: "זה ניצחון חשוב מאוד, במגרש שלא קל לשחק בו. זה שלא היה קהל לא הביא אווירה אידיאלית, אבל הבאנו מהעוצמות הפנימיות שלנו ובזכות זה והרעב שלנו ושיחקנו את המשחק הטוב שלנו". לגבי העובדה שהמשחק נערך בצל מטח הגראדים שספג הדרום אמר גבאי: "לא הרגשנו את הבלגן שמסביב. רק כשסיימנו את המשחק שמענו מה קרה, כך שזה לא השפיע עלינו".

בריאן חרסיסיץ', שהיה בספק למשחק בשל מחלה, פתח בסופו של דבר, כשגם אדריאן רוצ'ט, שאיבד את מקומו בהרכב במשחק מול מכבי חיפה, חזר ל-11 של בן שמעון במקום וויליאם נג'ובו הפצוע והציג יכולת טובה. הניצחון זיכה את שחקניו של בן שמעון לא רק בשלוש נקודות אלא גם ביומיים חופש, והם ישובו לאימונים רק ביום שלישי.

רן בן שמעון לא נרתע: "המקום בטבלה מוצדק"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully