וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "המקום שלנו בטבלה מוצדק"

דודו עזריה

29.10.2011 / 22:44

מאמן קרית שמונה דחה את הדיבורים על אליפות אחרי הניצחון על באר שבע. גיא לוי: "לא ציפיתי שהמצב יהיה עד כדי כך רע"

עירוני קרית שמונה ממשיכה להוכיח שהיא הלהיט החם של עונת 2011/12. הקבוצה של רן בן שמעון שהעפילה השבוע לחצי גמר גביע הטוטו וכמובן ניצחה בשבועיים האחרונים את מכבי תל אביב ומכבי חיפה, דרסה הערב (שבת) את הפועל באר שבע עם ניצחון 0:3 חלק באיצטדיון הריק בווסרמיל. שמעון אבוחצירא (43), ברק בדש (57) ושלומי אזולאי (68) הבקיעו את השערים שהקפיצו את קרית שמונה למקום השלישי בטבלה, בעוד באר שבע של גיא לוי ממשיכה להידרדר בתחתית כשיש לה ארבע נקודות בלבד.

רן בן שמעון, מאמן עירוני קרית שמונה, נשאל בין היתר על האפשרות שאולי בסופה של העונה נראה את הקבוצה הצפונית מדהימה את הכדורגל הישראלי וזוכה באליפות, אבל כהרגלו הוא דחה את ההתלהבות, ואמר: "הפגנו יכולת טובה ועשינו משחק טוב ונכון, והניצחון שלנו היה מוצדק. כרגע יש לנו יכולות של קבוצת צמרת והמקום שלנו בטבלה מוצדק, אבל המבחנים יהיו ביכולת שלנו לא להקשיב לדיבורים עלינו ולצניעות ולענווה שלנו".

כשנשאל בן שמעון האם בחדרי חדרים מדברים בקרית שמונה על אליפות, ענה המאמן תוך כדי חיוך: "סגרנו את חדרי החדרים אצלנו, ויש לנו חדר אחד בו מדברים והוא חדר ההלבשה. שם אנחנו לא מדברים על המילה הזו. אם עוד 15 מחזורים נשמור על היכולת הזו אז אולי נדבר. אני בטוח שכשהמפעלים האירופאים יסתיימו, הגדולות ישתפרו אבל אנחנו לא מסתכלים עליהם".

החיוך נעלם מפניו של בן שמעון כאשר התבקש להתייחס לדיבורים שקושרים אותו למכבי חיפה בעונה הבאה, ואמר: "זה מקומם אותי מאוד כיוון שיש למכבי חיפה מאמן מצוין שהוא גם בן אדם נהדר. הדיבורים הללו לא נכונים ולא ראויים, ואני לא מתכוון להתייחס לעניין הזה, כמו גם לכל קבוצה אחרת בליגה".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

גיא לוי: "כשמדובר בשחקנים צעירים, יש גם ימים כאלו"

בבאר שבע שמאמנה גיא לוי עשה מהפכה בהרכב יודעים שבקצב הזה לקבוצה שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים יהיה קשה להישאר בליגה. גיא לוי הודה בסיום שהמשחק היה משחק במעמד צד אחד, ואמר: "ממה שראינו היום על הדשא קרית שמונה היא קבוצה הרבה יותר טובה, אבל אני לא חושב שהפערים הם כאלו גדולים כי לצד היכולת של קרית שמונה, זה גם היה יום לא טוב של כולנו".

לוי שהעלה את לוטם זינו, גל דהאן וצחי מכלוף הצעירים בהופעת בכורה בהרכב התייחס לשילובם של הצעירים, ואמר: "מה שאנחנו עושים עכשיו זה תהליך לא טבעי, אבל זו הדרך היחידה שלנו לצאת מהמצב, וכשמדובר בשחקנים צעירים, יש גם ימים כאלו". על ההרכב ההגנתי עימו פתח, אמר: "המערך ההגנתי היה מכיוון שאנחנו צריכים לגרד נקודות בכל משחק. לקרית שמונה יש יכולות התקפיות טובות מאוד וכשעלינו יותר למעלה ראינו שהם חודרים את החלק האחורי בקלות."

על השאלה עד כמה הוא אופטימי היום ביחס ליום בו נכנס לתפקידו, אמר: "לא ציפיתי שהמצב יהיה עד כדי כך רע ושנצטרך לעשות כזה מהפך, אבל אולי זה לטובה מכיוון שנבנה פה משהו שמבוסס על שחקני בית". בהתייחס לעובדה שהמשחק שוחק ללא קהל אמר: "אי אפשר לשחק ככה. זה לא רציני לשחק באצטדיון כל כך גדול בלי קהל. אני משוכנע שעם הקהל שלנו לא היינו נראים ככה. לא יודע כמה יותר טוב היינו נראים, אבל לא ככה".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע הובסה 3:0 על ידי עירוני קרית שמונה

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully