וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "מטורף לומר שהייתי במשבר"

כוכב בארסה ענה למבקריו עם שלושער ב-0:5 על מאיורקה. אלבס: ראיתי את אוואט רגוע ובעטתי". היגואין: "הוכחנו שאנחנו קבוצה"

בואו לבחור את השער הכי זכור של מסי בברצלונה

לא מעט קולות עלו בשבועות האחרונים בספרד ובשאר רחבי אירופה, שהעזו למצוא סדקים ביכולותיו של ליאונל מסי, לאחר שהארגנטינאי סבל מרצף של החטאות והחמצות, ונראה היה מתוסכל מאוד. את דודו אוואט וקבוצתו, מאיורקה, שהגיעה הערב (שבת) לקאמפ נואו כדי לפגוש את ברצלונה, זה בוודאי שימח. אלא שמסי לא התחשב בישראלי, כבש שלושער נהדר ב-17 דקות, והוביל את קבוצתו ל-0:5, תוך שהוא משאיר את כל הדיבורים על יכולותיו בתקופה האחרונה הרחק מאחור, ומגיע ל-199 שערים במדי הענקית הקאטלנית.

"זה מטורף לומר שאחרי שלושה משחקים ללא שער, הייתי במשבר", אמר מסי לאחר המשחק. "לא אכפת לי אם אני כובש או לא במהלך המשחק, מה שמשנה זה אם הקבוצה מנצחת, וככה זה ימשיך". על המשחק עצמו אמר מסי: "כל הקבוצה שיחקה הערב מצוין. השגנו שערים מהירים במחצית הראשונה, וכמעט וניצחנו בהפרש גדול יותר. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת".

מנג'ר ברצלונה, פפ גווארדיולה היה מרוצה מאוד מהופעת קבוצתו הערב, שחזרה לדרוס את היריבה שלה ולשלוט לחלוטין במשחק: "היו לנו לא מעט שחקנים פצועים, וכל מי שעלה במקומם עשה הערב עבודה נהדרת. הם יודעים שהם חייבים להיות מוכנים כשהם משחקים פה". על איסק קואנקה, שכבש הערב את שער הבכורה שלו בקבוצה, אמר גווארדיולה: "הוא שיחק טוב מאוד ואני שמח בשבילו. אני גאה מאוד בכך שאנחנו עובדים קשה ארבע שנים, עם שחקנים מקומיים וזה פרס נאה עבור לא מעט אנשים".

הברזילאי של בארסה דני אלבס, שכבש שער יפה בבעיטה, הסביר בסיום: "אני מתרגל בעיטות, אבל לפעמים הן יוצאות לי גבוה מדי. ראיתי את השוער של מאיורקה אוואט רגוע, וניסיתי. בדרך כלל זה לא הולך לי, הפעם זה נכנס".

בעוד כולם מדברים על ההתקפה הקטלנית, גם החלק האחורי של הקבוצה שובר שיאים. השוער ויקטור ואלדס רחוק רק 38 דקות מלשבור את הרקורד בברצלונה של מנואל ריינה, אביו של פפה, שנעל את השער למשך 824 דקות במשחקי הקבוצה. עד כה ואלדס לא ספג 787 דקות רצופות, בכל המסגרות, ואם השוער הקטלאני יחזיק מעמד קצת פחות ממחצית שלמה מול ויקטוריה פלזן בליגת האלופות, הרי שהוא ייכנס לספר השיאים של הקבוצה הקטלאנית.

צפו בריאל מדריד מנצחת ובברצלונה קורעת

מוריניו: "ניצחנו את המשחק בראש"

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, שיבח את קבוצתו בניצחון על ריאל סוסיאדד (0:1), למרות שהבלאנקוס לא הציגו יכולת משכנעת במיוחד: "הקבוצה הייתה צריכה לשחק יותר טוב, אבל ידענו שיהיו טענות. בדקות האחרונות הצלחנו לשחק למרות העייפות. איבדנו רעננות פיזית ומנטאלית במחצית השנייה, אבל ניצחנו את המשחק בראש. בדקות האחרונות שלטנו במשחק".

על השינויים במערך אמר המאמן: "נאלצנו לבצע שינויים כיוון שהיריב יצר קשיים, ומהצד השני הצטברות המשחקים הביאה לאיבוד אינטנסיביות ובהירות. החלפתי ארבעה שחקנים ואני מרוצה מהתגובה. סיימנו חודש מאוד קשה, עם משחקי חוץ במלאגה וריאל ומול ויאריאל בבית".

גונסאלו היגואין, כובש שער הניצחון במשחק, אמר: "זה היה משחק מאוד טוב. היו לנו כמה הזדמנויות ולהם לא היו בכלל. ידענו שאנחנו הולכים לסבול, סבלנו והוכחנו שאנחנו קבוצה. אנו שמחים". היגואין אף התייחס לאפשרות שיכבוש את שערו המאה במדי ריאל, עוד לפני כריסטיאנו רונאלדו: "אני רגוע, עכשיו שאני יכול לכבוש ולשחק טוב. אני שמח. אנחנו חייבים להמשיך בדרך הזו אבל יש עוד נצח. כרגע אנחנו מובילים את הטבלה אבל נראה מה יהיה מחר".

עם הניצחון באנואטה, סוגרת ריאל מדריד חודש אוקטובר מושלם מבחינתה. הקבוצה הלבנה ערכה שישה משחקים בחודש העשירי לשנה, וסיימה את כולם כמנצחת, עם יחס שערים נפלא של 1:20. הנפגעות מההצלחה של ריאל הן, לפי הסדר: אספניול, בטיס סביליה, ליון, מלאגה, ויאריאל וסוסיאדד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully