וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א מוסקבה ניצחה את דינמו מוסקבה איזורית

צסק"א ניצחה 68:73, פנאתינייקוס דרסה את קאוד 74:94. תבוסה לקצורין ופרנקפורט מול אלבה ברלין, מונס ושיבק ניצחו

צסק"א מוסקבה ממשיכה במסע הניצחונות שלה, ואחרי שדרסה את באמברג ביורוליג במחזור האחרון ב-20 הפרש, השיגה הערב (שבת) ניצחון גם בליגה המקומית, הפעם 68:73 על דינמו מוסקבה אזורית בחוץ. המארחים, בשונה מהיריבה הגרמנית נתנו פייט לאורך כל 40 הדקות, ואף הוליכו בסיום הרבע הראשון, אבל צסק"א הצליחה לרדת אל המחצית ביתרון 5. רבע שלישי נוראי של האורחים בו קלעו 10 נקודות בלבד העניק תקווה לדינמו, שעלתה ליתרון 4, אבל ריצת 11:20 של צסק"א ברבע האחרון העניקה לה את הניצחון הדחוק. אלכסיי שבד הוליך את קלעי צסק"א עם 16 נקודות, ג'מונט גורדון הוסיף 13 בעוד אנדריי קירילנקו היה סולידי עם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים.

לעומת צסק"א, פנאתינייקוס לא התקשה במשחק הליגה שלה מול קאוד, והביסה אותה בחוץ 74:94. המארחים דווקא נראו בעניינים בפתיחה ואף הוליכו 23:24 בסיום הרבע הראשון, אבל אלופת היורוליג המכהנת פתחה מבערים וטסה ליתרון 34:47. קאוד עוד ניסתה לצמק וירדה בפיגור 9 אל ההפסקה, אבל הריצה של הירוקים נמשכה גם ברבע השלישי, היתרון חצה את קו ה-20 ולמארחים לא נותר סיכוי. דיאמנטידיס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 16 נקודות, כשצארצאריס ולוגן תורמים 15 נקודות כל אחד. סאנדרס קלע 17 למפסידים.

מי שרשם הערב משחק מצוין הוא כוכב סן אנטוניו, שמשחק בזמן השביתה בווילרבאן, טוני פארקר. הרכז הצרפתי קלע 19 נקודות, קלט 7 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים בניצחון וילרבאן 70:79 בחוץ מול שולה.

בגרמניה ממשיכה פרנקפורט של מולי קצורין לדעוך, והערב היא ספגה מכה כואבת במיוחד בדמות הפסד 83:57 לאלבה ברלין, קבוצתו הקודמת של קצורין. פרנקפורט כלל לא הגיעה למשחק במחצית הראשונה, נתקעה על 26 נקודות בלבד וראתה את יריבתה מוליכה ב-23 הפרש כבר במחצית. עד לסיום המשיכה אלבה להגדיל את ההפרש ואת כאב הלב לקצורין ושחקניו. דשון וודסון הוליך את קלעי אלבה ברלין עם 21 נקודות, מייקל תומפסון קלע 14 לפרנקפורט.

בבלגיה, השיג אריק שיבק ניצחון ביתי נאה כשקבוצתו, מונס גברה על גנט 60:72. מונס פתחה נהדר והוליכה 11:21 בסיום הרבע הראשון, אבל רבע שני הפוך לחלוטין החזיר את גנט למשחק ולשיויון במחצית. הבריחה של המארחים הגיעה ברבע השלישי, אז עלתה מונס ל-8, ומשם לא הביטה לאחור. שון פוסטר הוליך את קלעי מונס עם 14, מרכוס סלוטר הוסיף 11. מייקל ג'נקינס קלע 26 למפסידים.

עוד בליגה הבלגית, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, הלא היא שרלרואה, הביסה את פפינסטר 78:103. המארחים לא הותירו סיכוי ליריבתם, ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשבמחצית עמד היתרון על 17, כשעד לסיום הלך הפער וצמח. קיילב גרין הוליך את קלעי שרלרואה עם 24 נקודות, כריס היל סייע לו עם 19. ג'ייסון לאב הוליך את קלעי פפינסטר עם 21.

בצסק"א מוסקבה בונים חתיכת שושלת לעתיד

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully