וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ויקטוריה אזרנקה ופטרה קביטובה ייפגשו בגמר

הבלארוסית הביסה את ורה זבונרבה 2:6, 3:6 ואלופת ווימבלדון ניצחה 7:5, 3:6, 3:6 את סמנתה סטוסור. הגמר יערך בראשון

טורניר מאסטרס הנשים ממשיך לספק תצוגות טניס נהדרות, גם ואולי בעיקר בשלבים המאוחרים שלו. היום (שבת) נערכו משחקי חצי הגמר שבהם קיבלנו משחק אחד חד צדדי ובשני קיבלנו משחק הפכפך, כשבסיומם ויקטוריה אזרנקה ופטרה קביטובה זכו בכרטיס לגמר שייערך ביום ראשון.

שתי הזוכות בגרנד סלאמים האחרונים, פטרה קביטובה (3 בעולם) וסמנתה סטוסור (7), נפגשו במשחק הראשון והציגו לראווה משחק פשוט מצוין לעיני למעלה מ-11 אלף צופים באיטנבול. בסופו של דבר, הצליחה קביטובה לנצח 7:5, 3:6, 3:6 את סטוסור. קביטובה פתחה את המשחק טוב ושברה כבר במשחקון הראשון בדרך ל-0:2. השתיים שמרו על ההגשות עד שהאוסטרלית הצליחה להשיג שבירה משל עצמה בפיגור 4:3 ולאזן ל-4:4 אחרי משחקון דרמטי במיוחד. סטוסור הצליחה להשיג שבירה נוספת ביתרון 5:6 וזכתה במערכה הראשונה עם 5:7.

המערכה השנייה נפתחה מצוין מבחינת הצ'כית הנהדרת, ששברה ועלתה ל-1:3. היא הצליחה לשמור על השבירה הזו וסגרה את המערכה עם 3:6. המערכה השלישית הייתה חד צדדית במיוחד, כשקביטובה מובילה כבר 0:5 עם שתי שבירות. דווקא בשלב הזה הצליחה אלופת ארצות הברית לשבור פעם אחת ולשמור על ההגשה שלה פעמיים, אך קביטובה סגרה את המשחק עם משחקון חלק בדרך ל-7:5, 3:6, 3:6 ולגמר.

במשחק השני ויקטוריה אזרנקה (4 בעולם) פגשה את ורה זבונרבה, שדורגה השנה במקום השני, אבל הידרדרה מאז למקום השישי. זבונרבה, שכבר הצליחה בקריירה שלה לנצח שש פעמים את הבלארוסית (והפסידה שלוש פעמים), הייתה חלשה במערכה הראשונה, נשברה שלוש פעמים ונכנעה 6:2. המערכה השנייה הייתה צמודה הרבה יותר. השתיים לא שברו האחת את השנייה במשחקונים הראשונים, כשהמשחקון הרביעי נגרר שש פעמים לשוויון עד שהרוסיה הצליחה לשמור על ההגשות.

למרות זאת, זבונרבה נכנעה לאזרנקה במשחקון השישי שבו נשברה ל-4:2, אבל חזרה במשחקון שלאחר מכן -4:3 עם שבירה משלה. השבירה החשובה של המשחק הגיעה במשחקון השמיני, אזרנקה עלתה ל-3:5 ומכאן היא לא נעצרה ודהרה לניצחון 3:6 שהעלה אותה לגמר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully