וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרות ישראל הוגרלו במוקדמות אליפות אירופה

הגברים יצטרכו לנצח תחילה את אנדורה ואז לשחק מול אסטוניה, הולנד ובלגיה. הנשים בבית אחד עם ספרד, סלובקיה ושבדיה

הגרלת משחקי מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף 2013 נערכה היום (שבת) בלוקסמבורג. נבחרת הנשים, שסיימה ללא ניצחון באליפות אירופה האחרונה, הוגרלה לבית אחד עם ספרד, סלובקיה ושבדיה. לעומתה, נבחרת הגברים תצטרך לעבור במפגש מוקדם את אנדורה (13 ו-19 במאי) ואז תיכנס לבית בו משתתפות גם אסטוניה, הולנד ובלגיה.

ישראל תארח את הסיבוב השני של משחקי הנשים, כשהשלב הראשון יתקיים בסלובקיה. על פי שיטת המשחקים הראשונה מכל בית מוקדם מעפילה באופן אוטומאטי לאליפות אירופה. שש הנבחרות שיסיימו במקום השני ישחקו בפלייאוף על שלושה כרטיסי כניסה נוספים.

מאמן נבחרת הנשים אריה זלינגר היה מרוצה מההגרלה: "זו בהחלט הגרלה סבירה. עם הספרדיות כבר שיחקנו בעבר - הפסדנו אבל גם ניצחנו. זו נבחרת שסיימה במקום ה-12 באליפות אירופה והיא בהחלט נחשבת עדיפה עלינו, אבל הכל יכול להיות מולה, גם מול סלובקיה כבר שיחקנו בעבר ורק את שבדיה אנחנו לא מכירים, אבל נדאג לראות אותם בקרואטיה בעוד שבועיים בטורניר מוקדמות האולימפי. אני בסך הכל מרוצה מההגרלה, אני מקווה שגם נצליח לקבל את אירוח השלבים בישראל כך שגם הביתיות תעזור לנו".

מאמן נבחרת הגברים זוהר בר נצר היה הרבה פחות מרוצה מעמיתו: "אנחנו בכלל לא מכירים את אנדורה וברור שבקרוב נאסוף את כל הנתונים על הנבחרת הזו כדי להגיע מוכנים למשימה שלנו בחודש מאי. המטרה שלנו היא להעפיל לבית המוקדמות, שם יש לנו יריבות קשות מאד. אסטוניה היא היריבה הכי טובה שיכולנו לקבל מבין המדורגות ראשונות, אבל מנבחרות הדרג השני והשלישי הולנד ובלגיה הן הנבחרות הכי טובות שיש כך שמצפה לנו עבודה קשה".

נבחרת הנוער הוגרלה לבית עם אוקראינה, הולנד, בלגיה, הונגריה והמנצחת במשחק המוקדם בין קרואטיה לשוויץ'. משחקי נבחרת הנוער יתקיימו בחודש אפריל.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully