וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "זה ניצחון פשוט ענק מבחינתנו"

חלוץ ארסנל באופוריה אחרי ה-3:5 הענק על צ'לסי: "השמחה השתקפה בחגיגה בסיום". וילאש בואש: "הפסדנו לקבוצה גדולה"

איזו הצגה! איזו חגיגה! הליגה האנגלית ממשיכה לספק הצגות שבוע אחרי שבוע והיום (שבת) הצליחה ארסנל לנצח 3:5 את צ'לסי בסטמפורד ברידג', במסגרת העשירי של הפרמיירליג. התותחנים, שרק לפני חודש ומשהו הובסו 8:2 על ידי מנצ'סטר יונייטד, עלו עד למקום השישי הרבה בזכות שלושער של רובין ואן פרסי הנהדר, שכבש את ה-28 שלו ב-27 משחקי הפרמיירליג האחרונים.

כובש השלושער רובין ואן פרסי אמר בסיום: "הכל השתקף בחגיגה שלנו בסיום. כל אחד מאיתנו הראה אופי וזה ניצחון ענק בשבילנו". החלוץ ההולנדי התייחס לשער השני שלו והרביעי של הקבוצה, שנולד לאחר טעות קשה של ג'ון טרי: "הייתי מופתע כשטרי החליק כי זה היה פס אחורי די קל. ראיתי את זה באיחור, אבל התחלתי לסגור אותו ואז ראיתי שהוא החליק ולקח לי קצת זמן להבין שאני אחד על אחד מול צ'ך. משם זה היה קל. בשער השלישי פשוט ניסיתי לבעוט הכי חזק שאני יכול".

ארון ראמזי הוסיף: "זה היה משחק ממש טוב שלנו, הראינו הרבה אופי כשחזרנו מפיגור. זה משחק נהדר בשבילנו ובשביל הקהל שלנו. הגיע לנו לנצח. כבר במחצית הראשונה הגענו להרבה הזדמנויות וזה היה מאכזב, אבל הראינו הרבה אופי, שיחקנו כדורגל נהדר ואנחנו מאושרים שניצחנו.

"כל אחד מהשערים היה חשוב, אבל כמו שאמרתי כולנו הראינו אופי. אנחנו סוף סוף מראים מה אנחנו מסוגלים לעשות. היה חשוב לנצח פה היום ולצבור ביטחון כקבוצה, חשוב שהצלחנו להשיג שלוש נקודות".

בצד המפסיד, אנדרה וילאש בואש שידר כי הוא מרוצה מהבחורים שלו, על אף התוצאה העגומה מבחינתו, שמשמעה הפסד שני ברציפות. "הרגע המכריע במשחק היה כשמאטה היה חופשי בדרך לשער ופספס הזדמנות לעלות ל-3:4", אמר הפורטוגלי. "ראינו כבר משחקים פתוחים לאחרונה בין הקבוצות המובילות, וזה משחק אחד נוסף. נצטרך לחשוב על הטעויות שביצענו ויש עוד כמה דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל המחויבות והרצון קיימים. אנחנו צריכים להתפתח. זה הפסד לקבוצה גדולה שנמצאת במומנטום טוב. זה ההפסד השני שלנו ונצטרך לעשות את הדברים נכון".

ארסנל הדהימה עם 3:5 ענק על צ'לסי

פרגוסון: "התרשמתי שהשחקנים לא מוכנים להפסיד"

ואם בארסנל חוגגים, במנצ'סטר יונייטד יכולים מעט, אבל רק מעט, להרים את הראש אחרי השבוע הכל כך קשה שהם חוו. באמצע השבוע ניצח ההרכב השני של מנצ'סטר יונייטד את אלדרשוט בגביע הליגה, והערב שחקניו של פרגוסון התאוששו מההשפלה נגד סיטי, כשניצחו 0:1 את אברטון משער של חאבייר הרננדס בדקה ה-18.

"לכולם היה קשה להגיע לפה, האוהדים היו פנטסטים", שיבח פרגוסון את האוהדים. במחצית הראשונה חשבתי ששיחקנו כדורגל נפלא. במחצית השנייה אברטון המשיכה לשלוח את הכדורים לרחבה, אבל עם וידיץ' שנמצא בתקופה טובה אנחנו אף פעם לא יכולים להיקלע לבעיות. הוא היה מצוין, כל כדור הורחק על ידו. ההתרשמות שלי הייתה שהשחקנים לא מוכנים להפסיד".

אלא שבינתיים צרה אחרת שאיתה יונייטד צריכה להתמודד היא חסרונו של כריס סמולינג, כאשר פרגוסון סיפר כי הוא ייעדר במשך כחודש אחרי ששבר את רגלו. המגן שנפצע במהלך אימון הקבוצה יצטרף לאשלי יאנג שגם הוא אמור להיעדר בשבועות הקרובים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully