וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

אחרי מחצית מאופסת, הפציץ לוזון (62) בבעיטה חופשית, אבל מוחמד כליבאת השווה (92) והשאיר את המלאבסים עם המינוס

כמה אכזבה תצטבר השבוע אצל הפועל פתח תקוה. המלאבסים היו רחוקים פסע אחד מלהיכנס סוף סוף לעונת 2011/12 ולהיפטר מהמינוס שליווה אותם בעשרת המחזורים הראשונים, אבל מכבי נתניה הרסה להם את התוכניות וסיימה עימם ב-1:1 דרמטי בזכות שער שוויון של מוחמד כליבאת המחליף שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

פתח תקוה הדהימה את נתניה, שקיוותה להמשיך ולהפתיע גם במשחק שהיה קל על הנייר אבל קשה הרבה יותר על הדשא באיצטדיון הקופסה. בדקה ה-62 כדור חופשי של יניב לוזון סידר למלאבסים את היתרון אחרי טעות קשה של אמיר אדרי, אבל הלחץ של חלוצי נתניה עשה את שלו, וכאמור פתח תקוה נענשה על ההסתגרות וספגה את השוויון הדרמטי מהראש של החלוץ. פתח תקוה נשארת כעת עם מינוס נקודה אחת, בעוד נתניה יורדת למקום הרביעי, אבל האופי שגילו שחקניו של ראובן עטר בהחלט יכול לעודד את המאמן.

מהלך המשחק

אל המשחק הגיע הבעלים לשעבר של הפועל פתח תקוה מאיר שמיר, שצפה במשחק שנערך בקופסה. ההזדמנות הרצינית הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-14 כשאחמד סבע קיבל כדור, עבר את אסף בן מוחה וסיים עם בעיטה אדירה, אך אוסטין אג'ידה היה במקום כדי לעצור. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה, חן עזרא הכניס מצוין לניר נחום שנותר חופשי מול אג'ידה, אבל בעט לא מספיק טוב החוצה.

המחצית השנייה נפתחה עם כמה נסיונות של נתניה לעלות ליתרון, אבל דווקא הפועל פתח תקוה כבשה. בדקה ה-62 כדור חופשי של יניב לוזון הכניע את אמיר אדרי, אחרי ששחקני ההגנה של נתניה והשוער עצמו ציפו שהכדור יוגבה לעבר אחד השחקנים, אבל הקשר סובב לחיבור הקרוב. 0:1 להפועל פתח תקוה. קלדיירה עוד ניסה להכפיל בדקה ה-67, אבל הטיל שלו נעצר. הלחץ של נתניה עבד כששתי דקות בתוך תוספת הזמן כליבאת המחליף, שהיה פעיל עד אז, נגח מצוין לרשת הגבוהה אחרי הגבהה של סרגיי טרטיאק המחליף כדי לקבוע 1:1. טרטיאק עוד הספיק להחמיץ אחרי כדור רוחב של ניר נחום, ונתניה פספסה הזדמנות אדירה להכריע את המשחק.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין (מוחמד כליבאת 64), ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (סרגיי טרטיאק 85), אחמד סבע.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה (שחר בלילטי 68), אוראל אדרי (אור פישביין 71), אפרים בוגלה (ניסן אלקלעי 85).

לדף המשחק

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully