וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לשחקני בית"ר: "האוהדים צודקים"

29.10.2011 / 12:56

עוד מהמאמן: "זכותם לדרוש מחויבות והקרבה". פיליאבסקי לא צפוי לפתוח מול רמה"ש (א', 20:00, ספ'2). ריקן כשיר

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מחר (ראשון, 20:00, שידור חי בספורט2) מול עירוני רמת השרון באצטדיון רמת גן. המאמן יובל נעים, שהתלבט במהלך כל השבוע בנוגע להרכב הפותח, עשוי להשאיר את אנדריי פילאבסקי שעדיין לא בכושר משחק על הספסל ולפתוח עם מתן בראשי ותומר בן יוסף שתורגלו היום כבלמים. נעים צפוי להחליט לגבי הצמד שיפתח רק לקראת המשחק כאשר ישנה אפשרות שדן איינבינדר יתופקד כבלם. בנוגע לעמדת המגן השמאלי, אבי ריקן שסובל ממתיחה ולא התאמן ביומיים האחרונים חזר להתאמן וצפוי לפתוח בהרכב, אך לא בטוח שישחק 90 דקות. בקישור יקווה נעים כי חזרתו של קובי מויאל לאחר כחודש תחזיר לו מעט מהדומיננטיות במרכז השדה. בהתקפה יחליף לירון דיאמנט את עמית בן שושן שעדיין פצוע.

שיחת היום בקבוצה הייתה כניסת האוהדים אתמול לכר הדשא והשיחה עם השחקנים ונעים, כאשר חלק מהשחקנים מצדיקים את הקהל וחושבים שצריכים להחזיר להם על המגרש כבר בראשון על כל התמיכה שלהם. בתום האימון אתמול כינס נעים את השחקנים על כר הדשא ואמר להם: "אני מבין את האוהדים, הם צודקים. לא יכול להיות שהם לא יקבלו מאיתנו את מה שהבאנו בתחילת העונה בדברים הבסיסיים כמו מחויבות והקרבה וזכותם לדרוש את זה".

על היריבה אמר נעים לשחקניו: "צפוי משחק קשה מאוד. זה שיש לרמת השרון כמה שחקנים שלא ישחקו לא אומר כלום. הם קבוצה מצוינת שעושה במתפרצות גולים מכלום ואפשר היה לראות את זה נגד הפועל תל אביב. יש לה התקפה מהירה וזריזה ואתם צריכים להיזהר. אמרתי לכם את זה כבר ואני חוזר: גם אם חוטפים גול בפתיחה לא להתפתות לעלות ולהפקיר את ההגנה כי זה יכול לגמור לנו את המשחק".

האוהדים מצידם חשו כי עשו את שלהם ובמשחק הם מתכוונים לתמוך בשחקנים ולתת להם את הגב, על עף שבמידה והקבוצה תיראה רע והקהל ירגיש שהשחקנים לא הפנימו את השיחה, הדברים יכולים להתהפך. "השחקנים צריכים להיות שמחים שעשינו את זה אתמול ולא במשחק", אמר אחד האוהדים הבכירים. "אבל אם נראה שזה נכנס מאוזן אחת ויצא מהאוזן שנייה ולא נראה מלחמה ושחקנים שיורקים דם על הדשא, התמיכה לא תימשך יותר מדי".

אוהדי בית"ר עשו שיחה לשחקנים באימון יום שישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully