וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אינטר פייבוריטית לניצחון ולזכייה באליפות"

מאמן יובנטוס לא מתייחס לטבלה לפני הדרבי ד'איטליה (20:45, 5+). בופון יהיה בסגל. ראניירי: "משחק רגיל ולא יותר מזה"

אינטר תארח הערב (שבת, 20:45, שידור חי ב-5+) את יובנטוס לדרבי ד'איטליה. הגברת הזקנה מגיעה למפגש הענקיות מהמקום הראשון, בעוד הנראזורי שקועים במקום ה-16 עם שמונה נקודות בלבד. יובנטוס, אגב, השיגה רק נקודה אחת מול אינטר בארבעת ביקורה האחרונים בסן סירו ולא ניצחה את הנראזורי בחוץ מאז ה-1:2 במרץ 2008.

למרות זאת, מאמן יובה אנטוניו קונטה לא מתרגש: "אינטר קבוצה חזקה עם שלד טוב. הם עדיין פייבוריטים לניצחון ולזכייה בסקודטו. אי אפשר לעשות הערכה על קבוצה לפני שמגיעים לחצי העונה". קונטה דיבר על חשיבות המשחק: "זה משחק נוצץ מול קבוצה גדולה, אבל בסך הכל מדובר בשלוש נקודות".

גם קלאודיו ראניירי לא חושב שמדובר בהזדמנות האחרונה של אינטר לחזור למירוץ: "אחרי המשחק יהיו עוד 84 נקודות בקופה ומילאן זכתה אשתקד באליפות עם 82. עוד נחזור לצמרת ונילחם על האליפות. אני מאמין בזה וגם השחקנים".

ראניירי יפגוש כמובן את הקבוצה ממנה פוטר בעבר: "מרגיש נורמלי לפגוש את יובנטוס. זה משחק רגיל ולא יותר מזה. העובדה שאימנתי שם לא משנה כלום ברמה האמוציונאלית. יובה מתאמנת קשה כדי לחזור לגדולה ואילו אנחנו התחלנו בפיגור וצריכים להגביר את הקצב. נגיע למשחק בלי לחשוב על הטבלה".

השוער ג'אנלואיג'י בופון, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה, אמור להיות בסגל יובנטוס למשחק ויעבור מבחן כשירות. מהעבר השני, אינטר תחסר את ז'וליו סזאר, אנדראה ראנוקיה וטיאגו מוטה הפצועים.

ווצ'יניץ': "הייתי מעדיף שראניירי לא יהיה באינטר"
כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully