וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: דרון וויליאמס ניצח את מהמט אוקור

בדו-קרב בין שני שחקני ה-NBA, הוליך הרכז האמריקאי (23 נק', 8 אס') את בשיקטאש ל-88:97 על טלקום אנקרה והסנטר (18)

המחזור השלישי בליגה הטורקית יצא הערב (שישי) לדרך עם קרב מסקרן במיוחד בין שתי קבוצות שבהחלט מסוגלות ללכת העונה עד הסוף: בשיקטאש וטלקום אנקרה. אל המפגש המסקרן הגיעו השתיים עם מאזן מושלם בשני המחזורים הראשונים, ובסיומו נותרה רק מושלמת אחת - בשיקאש, שניצחה 88:97 ועלתה למקום הראשון בטבלה, לפחות עד משחקיהן של אנדלו אפס ופנרבחצ'ה/אולקר מחר.

מרבית העיניים הופנו אל הכוכבים של שתי הקבוצות - מצד אחד דרון וויליאמס, ומהשני חברו ליוטה ג'אז לשעבר, מהמט אוקור. גם במישור האישי וגם במישור הקבוצתי ידו של הרכז האמריקאי היתה על העליונה, כאשר וויליאמס, שנבחר לשחקן המצטיין של המחזור השני בטורקיה, שוב סיפק את הסחורה, הפעם עם 23 נקודות ושמונה אסיסטים. מרסלוס קמפ היה גדול גם כן עם 25 נקודות, כאשר סמיח ארדן סיפק 15 ו-10 ריבאונדים. מנגד, דריוס וושינגטון הוליך את המפסידים עם 29 נקודות, ואוקור? הוא הסתפק ב-18 נקודות לצד 13 ריבאונדים. סימאס יסאיטיס הוסיף 13 לקבוצה מאנקרה.

בליגה הצ'כית רשמה נימבורק של ננו גינזבורג ניצחון נוסף, הפעם 71:88 על פרוז'טוב, המדורגת ראשונה ערב המחזור, ושיפרה את מאזנה ל-1:7. אקס מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון וגליל עליון, טרה סימונס, הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות בשורות האלופה הצ'כית עם 16 נקודות.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully