וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סטיאווה בוקרשט זרקו מטבעות על שחקני הקבוצה

המשבר של יריבת מכבי חיפה בשיאו, הקהל לא חסך ביקורת בשדה התעופה. בקאלי: "הליגה האירופית כבר לא מעניינת אותי"

ההפסד 2:0 לטימישוארה אמש (חמישי) במסגרת הגביע הרומני הפך את המשבר של סטיאווה בוקרשט לחמור פי כמה. קבוצת הפאר הרומנית מדורגת כעת במקום השמיני בלבד בליגה המקומית, וההפסד אמש היה המשחק הרביעי ברציפות בו סטיאווה לא כובשת וכמובן גם לא מנצחת. עבור אוהדי הקבוצה, הפסד החוץ לטימישוארה היה בגדר הקש ששבר את גב הגמל, והערב כמה עשרות מהם חיכו לשחקנים בשדה התעופה בבוקרשט, וקיבלו את פניהם בקללות ושריקות בוז. מספר אוהדים אפילו זרקו על השחקנים מטבעות של 10 באני, ודרשו ניצחון במשחק הקרוב של הקבוצה - מול מכבי חיפה.

האלופה הישראלית תגיע לבוקרשט לאחר שמחצה את הרומנים 0:5 בקרית אליעזר, וכעת גם ג'יג'י בקאלי מבין כי התקופה הקרובה של סטיאווה קריטית מתמיד. "אנחנו הולכים למלחמה עם החרב מושטת קדימה. אני רוצה לראות ארבעה נצחונות ברציפות בליגה. רק נצחונות. אם לא ננצח את ארבעת המשחקים הללו, תהיה כאן סופת טייפון", אמר הבעלים הססגוני בטון מאיים.

ומה לגבי המשך דרכה של הקבוצה שלו בליגה האירופית? תתפלאו, בקאלי כבר הרים ידיים, וגם את זה הוא עושה בדרך הייחודית שלו: "הליגה האירופית כבר לא מעניינת אותי. כבר לקחתי מספיק כסף מאופ"א".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully