וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "לקית' לנגפורד יקח זמן להשתלב במכבי"

28.10.2011 / 19:44

מכבי תל אביב מתכוננת שוב לפרטיזן (שבת, 19:00, ספורט 5+), והפורוורד הסביר על המשחק בחמישי: "הרפינו ברבע האחרון"

פחות מ-48 שעות מהפגישה הראשונה של פרטיזן ומכבי תל אביב, יפגשו השתיים מחר(שבת, 19:00, ספורט 5+) בערב. מכבי הראתה יכולת מהוססת, המדאיגה את ראשי הקבוצה, שבנוסף מוטרדים מהדיווחים על סיום אפשרי של השביתה ב-NBA – תרחיש שיוביל לעזיבתו של ג'ורדן פארמר.

מכבי, שהצהירה כבר שאם תסתיים השביתה, תחפש שחקן חלופי בעמדת הגארד, החלה כבר לבדוק לעומק שחקנים אפשריים בעמדה זו.

תיאו פפאלוקאס, שהיה אמור לשחק כ-20 דקות בערב, מקבל בפועל הרבה יותר דקות לאחרונה, לאור היכולת הרופפת של מכבי – סימן מובהק לחולשת המערכת. באופן כללי, התוכניות שגיבש המועדון משתנות תוך כדי הרצה, בשל אילוצי הנסיבות.

לאור האינטנסיביות הכרוכה במשחק בשלוש מסגרות שונות - יתרכז הצוות המקצועי באימון הערב בתיקון הטעויות שהופגנו במשחק האחרון. המאמן בלאט לא היה מרוצה מאספקט הריבאונד וביקש "לא להרפות במהלך המשחק ולשחק אינטנסיבי עד סופו". המאמן ישלב באימון וידאו של המשחק אמש והפקת לקחים. הנטייה היא לא לאמץ בימים הבאים מעבר לנדרש את ג'ורדן פארמר וסופוקליס שחורציאניטיס, כדי לשמור את כוחם לקראת המשחקים הבאים ביורוליג ביום חמישי הבא מול ריאל מדריד.

"מן הסתם האימון היום יתרכז יותר בפן המנטלי", אמר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "נכון שאנחנו נפגשים איתם מהר, אבל זה הטבע של לשחק בשלוש ליגות ונצטרך לארגן את הגוף שלנו במטרה לבוא רעננים וחדים ככל שאפשר. המשחק מולם לא היה קשה, אני חושב שהפכנו את המשחק לקשה קראת סופו. נתמודד אמנם מול אותה יריבה, אבל זו ליגה שונה". על יכולתם של הקבוצה במשחק האחרון הוסיף הפורוורד: "שיחקנו טוב לאורך רוב המשחק ופשוט הרפינו ברבע האחרון, אני לא בטוח למה. אבל הכי חשוב שהשגנו את הניצחון. היה נחמד לראות את מצ'באן ואני מאחל לו הצלחה". מצ'באן לא ישחק מחר מול מכבי, מכיוון ששותף בתחילת העונה במדי הצהובים בליגה האדריאטית.

בלו התייחס להשתלבות של קית' לנגפורד: "קית' לנגפורד עדיין נמצא בסיטואציה חדשה קבוצה חדשה. הוא סקורר ושחקן מצוין. יקח קצת זמן להשתלב אבל זה טבעי. הוא רק הגיע למכבי".

גם ריצ'ארד הנדריקס חושב שכרסום היתרון של מכבי על ידי הסרבים ממנף את היריבה לקראת המפגש מחר: "איך המשחק הזה משפיע על המשחק ביום שבת? ברור שבגלל סוף המשחק יש להם איזשהו מומנטום, אבל אנחנו גם צריכים להסתכל על הדקות האחרונות של המשחק וללמוד מהם בכדי שנביא את הניצחון ביום שבת. רק ברבע האחרון הם ממש צמצמו, אבל השגנו את הניצחון וזה מה שהיה חשוב. היה מוזר לפגוש את מילאן מצ'באן מולנו, זה הרגיש כאילו זה עוד יום אימונים, הוא שחקן טוב".

על מה אנשי מכבי תל אביב מתבכיינים?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully