וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד: דוד רביבו חוזר להרכב

יוסי מזרחי קיבל בחזרה את עושה המשחק שלו (שבת, 19:30). שירזי: "אם לא נהיה אגרסיביים, אשדוד תעשה מה שהיא רוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מ.ס.אשדוד טרם ניצחה בחוץ העונה. במאזנה שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* הקבוצה מעיר הנמל לא הבקיעה בשלושה מתוך ארבעת משחקי החוץ שלה.

* אשדוד מפגינה שליטה מוחלטת במפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות. בעשרת המשחקים האחרונים, ניצחו הדרומיים בשבעה מפגשים, שניים הסתיימו בתיקו, כאשר הפועל חיפה ניצחה משחק אחד בלבד.

*מאז שנכנס דרשלר קאלה לשער הפועל חיפה ותפס את מקומו של רן קדוש, הקבוצה ספגה שלושה שערים בלבד בארבעה משחקים. לפני כן, בחמישה מחזורים ספגה חיפה 10 שערים.

מפתחות והכנות:

הפועל חיפה:

אחרי שבוע רגוע יחסית בעקבות הניצחון על הפועל פתח תקווה, ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה עם המון תקווה שזה המשחק שיוציא אותה רשמית מהמשבר שפקד אותה מתחילת העונה. בחיפה מספרים על אווירה חדשה בקבוצה, אך כולם יודעים שהפסד ותסריט המלחמה שהיה רק לפני שבוע יחזור על עצמו.

לאחר האימון אמר ניצן שירזי לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ומקווים להמשיך במגמת השיפור בה החלה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים". עוד הוסיף המאמן לשחקניו באסיפת הקבוצה: "אם לא נהיה אגרסיביים, אשדוד תעשה מה שהיא רוצה על המגרש. רק נחישות ואגרסיביות יביאו לנו את הנקודות".

המאמן אמור לבצע שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר רועי שוקרני יחליף את יוסי דורה המורחק. שירזי ביקש משחקניו לשים לב לדוד רביבו, עידן שריקי ובמיוחד ניר ביטון שגורם הרבה איבודי כדור ליריבה במרכז המגרש. החלוץ משה ביטון יהיה בסגל הקבוצה, לראשונה מאז המחזור החמישי.

הבלם הסלובני דיאן קלהאר החל להתאמן היום בקבוצה. קלהאר, 27, שיחק בעונה שעברה בסרקל ברוז' וקודם לכן באנקרגוצ'ו הטורקית וכן בלגיה ורשה הפולנית. קלהאר יתאמן עם הקבוצה מספר ימים לצורך התרשמות.

מ.ס אשדוד:

הקבוצה תנסה להתאושש מהתבוסה 3:0 ביום רביעי האחרון לעירוני קרית שמונה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, כדי להמשיך את רצף ההצלחות בליגה, שם לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים וצברה שבע נקודות יקרות.

המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח בגביע הטוטו, העיקרי שבהם הוא חזרתו של הקשר דוד רביבו לחוליית הקישור, במקומו של הבולגרי גיורגי חריסטוב שיסופסל. מי שנמצא בספק הוא אדיר טובול שסוחב פציעה (בגינה הוחלף בדקה ה-16 נגד קרית שמונה, ר.ב.) ואם הוא לא יהיה כשיר, יפתח אורי מגבו בעמדת המגן השמאלי. אפה אמברוז ישתף פעולה עם ניר ביטון בקישור האחורי, כאשר גדי קינדה הצעיר יפתח, כרגיל במחזורים האחרונים, לצד רביבו במרכז המגרש. עידן שריקי ומשה בן לולו שנמצאים בכושר טוב, ישתפו פעולה בחלק הקדמי.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ולדימיר גלושצ'ביץ'

במשחק מול הפועל פתח תקוה סופסוף היה נראה כי המועדון פגע לפחות בזר אחד העונה. החלוץ התמיר נתן להתקפת הקבוצה מימד אחר ונראה כי הקבוצה מצאה לעצמה מטרה גדולה בחוד שיכולה לאיים על הגנות רבות בליגה. גלושצ'ביץ' יעלה למשחק בית נוסף, ואם הפועל חיפה רוצה לצאת מהמשבר החמור מתחילת העונה, היא צריכה את המונטונגרי לפחות טוב כמו בשבוע שעבר.

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

במחזורים האחרונים נראה שהחלוץ ששב על עקבותיו מגורניק זאבז'ה הפולנית, חוזר לעצמו וגם כשהוא לא כובש, הוא דואג לבשל לחבריו. שיתוף הפעולה בינו לבין משה בן לולו במחזורים האחרונים הניב תוצאות יפות מאוד. שריקי כבש עד כה רק שני שערים בליגה, ובקבוצה מאמינים שככל שיעבור הזמן, החלוץ המחונן גם יחזור לכושר ההבקעה שאפיין אותו בשנים האחרונות. בקרית אליעזר ומול ההגנה הרעועה של הפועל חיפה, זו תהיה הזדמנות מצוינת להתחיל לפרוע את השטרות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכב משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, איל טרטצקי, רועי שוקרני, גל אראל, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול (אורי מגבו), ניר ביטון, אפה אמברוז, גדי קינדה, דוד רביבו, עידן שריקי, משה בן לולו.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully