וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה: משחק קצוות

הקבוצות מגיעות למפגש ביניהן (ש', 19:30) מצדדים שונים של הארץ והטבלה, כשהנעדרים העיקריים בווסרמיל יהיו האוהדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שימו X: עירוני קריית שמונה לא ניצחה מעולם באצטדיון וסרמיל. בארבעה מפגשים נרשמו שלוש תוצאות תיקו. בסך הכל, נרשמו חמש תוצאות תיקו בתשעה מפגשים (כולל גביע).

* הניצחון היחיד של הפוע באר שבע במפגשים הללו הושג בדצמבר 2005 – 2:1.

* באר שבע מגיעה למשחק לאחר ששברה רצף של שבעה הפסדי בית רצופים דווקא במשחק מול האלופה מכבי חיפה (1:1).

* קריית שמונה לא הפסידה העונה במשחק חוץ. המאזן: שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

המאמן גיא לוי לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אבל כנראה שהוא לא מתכנן שינויים גדולים ביחס למשחק האחרון. דובב גבאי שכבש בגביע הטוטו, צפוי לפתוח בחוד. הבלם עודד גביש חולה ולא יהיה בסגל למשחק ויצטרף ללריאה קינגסטון ביציע.

לוי המשיך לתרגל שחקנים צעירים בהרכב והפעם הוא עשוי לפתוח עם לוטם זינו, שמאז הגעתו של המאמן מקבל אשראי רחב. המאמן אמר לשחקנים באסיפה: "אני רוצה לראות מלחמה. אם תשחקו כמו ששיחקתם בסכנין, יהיה בסדר". המגן שמעון הרוש יחזור לסגל לאחר שהחלים מפציעה וצפוי להשתלב בהמשך.

במועדון ישנה ביקורת גדולה כלפי החלטת ההתאחדות לקיים את המשחק ללא קהל. "חשוב מאוד שהאוהדים של הפועל תל אביב יראו את המשחק מול הפועל ראשון לציון", עקצו בקבוצה, "בית הדין עשה איפה ואיפה. ההחלטה הייתה מביכה".

עירוני קרית שמונה:

בעירוני קרית שמונה מקווים להמשיך את התקופה הנפלאה אחרי שבוע וחצי חלומיים שכללו ניצחון על מכבי ת"א, מכבי חיפה והעפלה לחצי גמר גביע הטוטו בזכות ניצחון על אשדוד. החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס למשחק מחר ואמר: "זו תחושה לא נעימה לשחקן שמחכה לשבת לראות קהל, אוהדים תוססים ואווירת כדורגל ופתאום לשחק מול יציעים ריקים זה כמו משחק אימון . הגיע הזמן שיפסיקו עם העונש הזה. אלונה ברקת אמרה שזה מתנה לעבריינים שכך בעצם הם משיגים את מה שהם רוצים ואני מסכים איתה, חייבים למצוא עונש אחר".

שיר צדק וליאור לוי שפתחו בגביע הטוטו ישובו לספסל ויפנו את מקומם לטובת סאלח חסארמה ודושאן מטוביץ'. השוער דני עמוס החמית השבוע את אימוני הקבוצה במרכז הארץ ויתכן שאיתמר ניצן ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. הקשר האחורי בריאן חרסיסיץ' יעבור מבחן כשירות לאור מחלתו ואם לא יוכל לשחק, יהיה זה עדי אלישע שחזר מהרחקה שיוצב לצד רביד גזל. ווילאם נג'ובו לא יכלל ככל הנראה מחר בסגל הקבוצה בשל פציעה בברכו. מי שיחליפו יהיה אדריאן רוצ'ט שכבש השבוע בגביע הטוטו. שלומי אזולאי שלא פתח באמצע השבוע ישוב להרכב ויפתח לצידם של שמעון אבוחצירא וברק בדש.



גיא לוי מאמין בשחקנים צעירים

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: לוטם זינו

המבחן של לוטם זינו הוא למעשה המבחן של גיא לוי. המאמן הגיע לבאר שבע כדי לקדם מהפכה שכבר הייתה קיימת. כור ההיתוך הזה הוא בדיוק מה שבאר שבע צריכה כדי שהקהל שלה ילמד לקבל אותה – יותר שחקנים צעירים ב-11, יותר שחקני בית בסגל הרחב שלה. צחי מכלוף, ירדן אבוחצירא ויוני אוזן אמורים להיות חלק מגיבורי המהפכה של אלונה ברקת העונה.

עירוני קרית שמונה: רביד גזל

רביד גזל שפתח את העונה על הספסל מקבל בשבועות האחרונים את הקרדיט הקבוע בהרכב של רן בן שמעון. מחר מול הפועל ב"ש, במידה ובריאן חרסיסיץ' לא יוכל לפתוח, יצטרך גזל להוכיח שהוא יכול לתפקד כבעל הבית במרכז השדה. עם חוליה התקפית מוכשרת שכוללת את בדש, אבוחצירא ואזוליאי הוא יקבל עוד נקודות זכות אם יצליח לספק להם כדורים חכמים שיובילו לאיומים על השער של אוהד לויטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, וויליאם סוארס, מוטי מלכה, יוסי שבחון, יוסף אבו לאבן, דובב גבאי (צחי מכלוף).

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן (דני עמוס), דושאן מטוביץ', סאלח חסארמה, איתן טיבי, אלעד גבאי, רביד גזל, בריאן חרסיסיץ (עדי אלישע), אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully