וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הערעור נדחה, הקבוצה תארח ללא קהל

25.10.2011 / 17:58

הפועל באר שבע ערערה על העונש שנגזר עליה, הבעלים ביקשה הקלה, אבל הקבוצה תאלץ לארח את קרית שמונה ללא האוהדים

נדחה ערעורה של הפועל באר שבע, שהושמע היום (שלישי), זאת בעקבות העונש שנגזר עליה בעקבות זריקת רימון הגז נגד מכבי חיפה. באר שבע תאלץ לארח את משחק הבית הקרוב שלה מול עירוני קרית שמונה ללא קהל. עו"ד בר נתן שייצג את באר שבע אמר בדיון: "תפסו את פורע החוק בעזרת האוהדים, אין לנו סמכות לעשות לו שום דבר, אז למה העונש הזה? הקהל לא צריך להיענש אחרי שהוא עזר לנו לתפוס את פורע החוק. בענישה קולקטיבית קשה לדבר על צדק".

בעלי באר שבע, אלונה ברקת, הוסיפה אף היא בדיון: "אני מכירה את התקנון. אני חושבת שהמקרה שלנו הוא מיוחד. כדורגל הוא כלי חינוכי וכשהייתי במצב שהיה לי מאמן שחש פחד, איימתי להתפטר והקהל גילה בגרות מלאה. הקהל עודד, סימן את פורע החוק ותפס אותו. איזה מסר אנחנו שולחים לאוהדים? קבוצות שפועלות למגר את התופעה והקהל משתף פעולה לא צריכות לקבל כזה עונש, הרי אחר כך למה שיעזרו לנו. אפשר לחשוב על עונשים חינוכיים אחרים. אני חוששת שמשחקים ללא קהל בגלל אדם אחד זה סוג של פרס למי שרוצה לפגוע".

הדיין ענה לברקת בעקבות הדברים האלה: "את מכירה את התקנון ואת חברת הנהלה. אם מפריע לך משהו בתקנון, תדאגו לשנות את זה. אנחנו חייבים לעבוד לפיו. לא יכול להיות מצב שרימון עשן ייזרק והקבוצה לא תיענש". ברקת הגיבה: "לא צריך לשנות את התקנון, אבל התקנון כן מאפשר שיקול דעת. אני חושבת שבמקרה שלנו היה אפשר להעניש אותנו באופן אחר, אולי עונש חינוכי, ולא לפגוע בכל הקהל הטוב. אני לא חושבת שאנחנו צריכים לא לשחק בבית, כבר נפגענו בגלל המצב הביטחוני".

בבאר שבע יצאו פסימיים מהדיון, וכאמור שמעו כעבור שעה כי ערעורם נדחה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully