וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל ראשון לציון: רוצים להתאושש

שתי הקבוצות מגיעות בתקופה לא טובה. פרנסמן פצוע אצל האדומים. בראשון אופטימיים: "אפשר לחזור עם נקודות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* סטטיסטיקת מפגשי העבר בין השתיים: 34 משחקים; 20 ניצחונות להפועל תל אביב; ארבעה ניצחונות לראשון לציון; 10 תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של ראשון לציון היה ב-27 באוגוסט נגד רמת השרון. מאז עברו שבעה משחקים בהם השיגה הקבוצה שלוש תוצאות תיקו והפסידה ארבע פעמים.

* הפעם האחרונה בה ראשון לציון ניצחה את האדומים בבלומפילד הייתה בפברואר 2000, 1:2. המאמן של הפועל תל אביב באותה עונה היה דרור קשטן ומאוחר יותר היא זכתה בדאבל.

* שחקני ראשון לציון, אופיר צדוק, איתי אלקסלסי, אסף כהן וסער בנבנישתי, גדלו כולם במחלקת הנוער של הפועל תל אביב.

* עומר דמארי עם שישה כיבושים וטוטו תמוז עם חמישה, כבשו כמו כל הפועל ראשון לציון העונה: 11 שערים. יחד עם זאת, להפועל תל אביב אין הרבה יותר שערים: 16.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק וומנו עולה כי המאמן דרור קשטן יערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח במשחק הליגה האחרון נגד מ.ס אשדוד. הבלם ביוואן פרנסמן לא התאמן בשל מתיחה בשריר הירך והוא לא יעמוד לרשות המאמן. מי שיפתח במקומו הוא הקפטן וואליד באדיר, ששיחק נגד עירוני רמת השרון בגביע הטוטו והציג יכולת חלשה.

שינוי משמעותי נוסף יהיה בהורדתו של שי אבוטבול לספסל מסיבות מקצועיות, כשמי שימלא את מקומו יהיה רועי גורדנה. אבוטבול נראה מאוד מאוכזב מההחלטה של המאמן. גורדנה יפתח במרכז הקישור לצד אביחי ידין שהחלים מפציעה קלה ואת חוליית הקישור ישלימו נוסא איגייבור ואלרואי כהן. מירקו אורמוש עדיין פצוע ולא ייכלל בסגל. באגף הימני של ההגנה צפוי נעאל חטבא להיות מועדף על פני עומרי קנדה.

קשטן ערך אסיפה ואמר לשחקנים: "לא הגיוני שנספוג חמישה שערים בשני משחקים. אתם אנשים בוגרים וכל אחד מכם צריך לבדוק עם עצמו מה לא בסדר". חלק מהשחקים הביעו תמיהה על שיתופו של אביחי ידין שרק לפני יומיים התלונן על פציעה: "איך יכול להיות שלפני יומיים הוא אמר שהוא פצוע והיום נראה כאילו אין שום בעיה, קצת מוזר העניין".

מי שעוד ייחסר מחר מהמשחק הם שערים 4-5 בבלומפילד, שנסגרו כחלק מהעונש שהוטל על הקבוצה. רוכשי המנויים לאותם שערים יוכלו להיכנס לאצטדיון רק אם יירכשו כרטיסים לשערים אחרים, אולם רובם מתכננים להישאר בחוץ ולצפות במשחק על גבי מסכי ענק מחוץ לאצטדיון.


הפועל ראשון לציון:

המאמן ניסן יחזקאל, יצפה במשחק מהיציע לאחר שהורחק משני משחקים ועוזרו שרון מימר, יהיה זה שידריך את הקבוצה מהקווים. למעט הקשר הפצוע ליאור ברטקובסקי, ראשון תהנה מסגל מלא והצוות המקצועי החליט לפתוח עם שני חלוצים, כאשר סינדו דוסו או ינון ברדה יפתחו לצד דיוויד גומז. הבלם גיא משפתי, ישוב להרכב לצידו של אלביס משיץ', על חשבונו של גל ספיר שיירד לספסל.

באסיפת הוידאו, צפו השחקנים בקטעים ערוכים משלושת משחקיה האחרונים של הפועל תל אביב, כאשר המאמן ניסן יחזקאל ביקש מחניכיו לנסות ולהעביר את כובד המשקל לחצי של האדומים, זאת בכדי לא להילחץ לאחור ולהזמין לחץ של היריב. עוד ביקש יחזקאל מהשחקנים להיות מרוכזים בעיקר בחלק ההגנתי.

"אנחנו בהחלט מאמינים שאפשר להוציא משהו במשחק הזה", אמר גורם במועדון. "זה משחק סופר קשה אבל אם נבוא מרוכזים ומחויבים, נצליח לצאת עם נקודות", הוסיף הגורם.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: נוסא איגייבור

משחק הבכורה של הקשר הניגרי בשיראל, ב-0:4 נגד מכבי פתח תקוה, היווה בשורה מבחינת האדומים. איגייבור כש שער נגיחה נפלא, היה פעיל וסיכן את השער מספר פעמים, אבל מאז אותו משחק חלה ירידה חדה ביכולת שלו וגם בזו של הקבוצה. מחר הניגרי בן ה-20 יהיה חייב להראות שיכולת טובה שלו משמעותה גם יכולת טובה של הקבוצה שלו.

הפועל ראשון לציון: אלביס משיץ'

עד כה הבלם הבוסני לא הצליח להפגין יכולת מרשימה והראייה לכך היא שראשון לציון מרבה לספוג העונה. משיץ' יפגוש מחר את החוד המרשים של האדומים ויצטרך להיות במיטבו בכדי שהקבוצה מעיר היין תוכל לעשות סנסציה ולצאת עם נקודות יקרות ממשחק חוץ קשה בבלומפילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, איתי אלקסלסי, אסי בלדוט, דייויד גומז, סינדו דוסו (ינון ברדה).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully