וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי חיפה: בולמי זעזועים

28.10.2011 / 12:27

תורג'מן, בוקולי ודוידוביץ' יפתחו אצל הירוקים, שמחפשים להוריד מהלחץ. בן חיים בהרכב המלאבסים (שבת, 19:30, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הנה עוד נתון שמוקדש לאלישע לוי: ולדימיר דבאלישווילי, החלוץ שירד מהתכניות של המאמן, כבש ארבעה שערים בארבעת המפגשים האחרונים מול הכחולים. אולי כדאי להמר עליו בהמשך?

* האלופה ניצחה את מכבי פתח תקוה בכל אחד מארבעת המפגשים האחרונים ביניהן.

* הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על מכבי חיפה הושג בינואר 2009, לפני כמעט שנתיים. שלושה שחקנים נותרו בהרכב הירוקים מאז: ניר דוידוביץ', גוסטבו בוקולי ויניב קטן.

מפתחות והכנות:

מכבי פתח תקוה:

בקבוצה מרוצים מאוד מהשינוי שעשה אייל לחמן. "שלטנו בשני המשחקים מול מכבי תל אביב בליגה ובגביע הטוטו, ואם לא השופט במשחק האחרון היינו מנצחים אותם ב-90 דקות", אמרו במועדון. "לחמן מכיר את המערכת, אולי זה הקל עליו כשהוא נכנס לקבוצה".

רביעיית ההגנה שפתחה בגביע הטוטו לא תשתנה, וזה אומר שלחמן מעדיף את ניצן דמארי המנוסה יותר, על פני המהירות של תומר אלבז מול הפריצות של עמאשה ותורג'מן המהירים. סבסטיאן סנסוני שהפך משחקן מושפל שמתאמן לבד לשחקן סגל, ימשיך לקבל קרדיט ב-11 לצד הבאנקר הכי גדול העונה בהרכב – מרוואן קבהא. לחמן החליט להחזיר להרכב גם את טל בן חיים, שקיבל מנוחה מול מכבי תל אביב בגביע הטטו. החלוץ יחליף כצפוי את דרור דגו, למרות שגילה יכולת טובה בגביע. טל מעבי (פציעה) ועומר גולן (מורחק לשני משחקים נוספים) ייעדרו.

מכבי חיפה:

ההפתעה הגדולה שערך אלישע לוי באימון אתמול (חמישי) הייתה אלון תורג'מן. הילד שהגיע בעסקה ישירה מול טוברוק, יערוך בכורה בהרכב הירוקים ויחליף בהרכב את עידן ורד.

כפי שפורסם אתמול, עוד לפני התרגול הטקטי שערך לוי, לדבאלישווילי היו טענות קשות כלפי ההתנהלות של מכבי חיפה בעניינו. החלוץ טען כי הוא לא משותף בסיבות הקשורות בסיום ההתקשרות עימו בתום העונה, שיקשה על חיפה למכור אותו בינואר בסכומים גבוהים. לאחר התרגול, בחיפה עדיין טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית. שחקנים סיפרו כי דבאלישווילי כעס לאחר ששמע על ההרכב שיפתח.

דלה ימפולסקי שספג במהלך השבוע ביקורת, חוזר גם הוא ל-11 על חשבון אייל גולסה. שחקנים בקבוצה היו דווקא בעד המהלך שביצע לוי. "דוידוביץ' ובוקולי יכניסו מעט איזון להרכב", העריך אחד מהם. "התוצאה מול עירוני קריית שמונה הוכיחה שהקבוצה עדיין לא התחברה לגמרי".

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: קובי גנון

המגן הוותיק כבר מזמן גמר עם מבחנים, אבל בכל זאת ההגעה של לחמן וההחלטה לחזק את ההגנה בשחקן ותיק הגיעה מתוך תובנה שפתח תקוה זקוקה לשחקן דומיננטי ומנוסה שיפצה על החלל הזה שהותיר מוראד מגמאדוב. גנון שרד בשנים האחרונות את כל הקשיים שעברו שחקנים גדולים ממנו אצל הלוזונים – קשיי התאקלמות ובעיקר קושי להתמודד עם הטענות של הלוזונים, שאוהבים לבקר כמעט כל דבר. כושר ההישרדות, ההערכה הגדולה של לחמן כלפיו (ואולי גם הפציעה של מעבי), הם שהחזירו אותו להרכב.

מכבי חיפה: אלון תורג'מן

כשאריק איזיקוביץ' הציע בעבר את דודו ביטון ו-ויקטור מרעי, מכבי חיפה פספסה אותם. אחר כך היא ניסתה לכפר על הטעות ולהחזיר את ביטון לשורותיה, אבל בחנה חלוץ חלוד אחרי פציעה ושחררה אותו כדי שיעשה קריירה מפוארת בהפועל פתח תקוה שהובילה אותו להיות הסקורר הכי גדול בפולין. אחרי ההמלצה של שלמה שרף בקיץ, יענקל'ה שחר ידע שאין יותר מקום לטעויות. בכל פעם שהוא קלט כישרונות בסדר גודל כזה (גולסה, ארבייטמן) הוא קיבל תמורה מלאה לכסף. חובת ההוכחה כעת היא על תורג'מן. לא כל יום משאירים שני חלוצים זרים על הספסל ונותנים במה לילד בן 20. נראה אותו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, ניצן דמארי, שי מימון, קובי גנון, מרוואן קבהא, חגי גולדנברג, סבסטיאן סנסוני, מריו צארביץ', טל בן חיים, ויקטור מרעי.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, יניב קטן, ויאם עמאשה, אלון תורג'מן.

עמוס לוזון יעמוד לדין

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully