וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עמוס לוזון יעמוד לדין

27.10.2011 / 11:27

בקבוצה תוקפים: "בושה, עדיף שאדלר לא ישפוט אותנו יותר". פתח תקוה תשחרר זר נוסף בינואר, אכזבה ממריו צארביץ'

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת ועבירה על תקנון ההתאחדות, בגין כניסה לחדר השופט זיו אדלר במחצית המשחק. אדלר עצמו ציין בדוח השיפוט את הירידה של לוזון לכר הדשא בסיום 90 הדקות ולפני ההארכה. עוד במחצית נכנס לוזון לחדר השיפוט והביע ביקורת על השופט. אגב, זאת תהיה הפעם התשיעית ברציפות שבעל תפקיד ממכבי פתח תקוה עומד לדין בגין העלבת שופט.

בקבוצה תקפו את ההחלטה הצפויה ומסרו בתגובה: "למזלו ניצחנו את מכבי תל אביב, אחרת הוא לא היה שופט אותנו יותר, ועדיף שכך יקרה בעתיד", אמרו בקבוצה. על דבריו של לוזון, לפיהם לא יגיע למשחקי הקבוצה יותר, נאמר: "זאת אמירה משעממת וחסרת תוכן. הוא לא יגיע לתקופה מסוימת ואז יחזור".

פתח תקוה מתכננת לשחרר זר נוסף בחודש ינואר לאור האכזבה מיכולת הזרים העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, במועדון החליטו לשחרר את נסטיה צ'ה מהקבוצה, אך העניין התעכב בגלל התעקשותו של מרקו בלבול, שנפגש עם השחקן ללא ידיעת עמוס לוזון, ולאחר עזיבתו נסללה דרכו של השחקן החוצה. כעת מתכוונים במועדון לשחרר זר נוסף. על מריו צארביץ' נאמר: "שילמנו 150 אלף יורו ולא ראינו ממנו כלום. כדאי שיתחיל לשחק, אחרת הוא לא יהיה פה". גם ג'סטיס וומפור וסבסטיאן סנסוני נמצאים על הכוונת, אם כי לאחר עזיבת בלבול הודיע אייל לחמן לאחרון שיקבל את הקרדיט המגיע לו לאחר תקופה ארוכה בה התאמן בצדי המגרש.

הקשר ציון צמח אמר על המשחק אתמול: "זה היה מתוק מאוד להבקיע את הפנדל האחרון ולהביא את הניצחון לקבוצה שלי, לאו דווקא בגלל שזה נגד מכבי תל אביב. היה קשה מאוד. אנחנו אחרי משחק קשה ביום ראשון נגד מכבי בליגה. אתמול שיחקנו 120 דקות ובשבת יש לנו משחק נגד מכבי חיפה. המשחק בגביע הטוטו נגמר, ניצחנו ואנחנו צריכים להתכונן טוב ולהגיע מוכנים למשחק בשבת".

צמח נשאל על השיפוט והפנדל שלא נשרק לטובת פתח תקוה בצד אחד ומנגד הפנדל שלא היה ונשרק לזכות הצהובים: "זה קורה. קופחנו גם ביום ראשון בליגה כשלא שרקו את הפנדל על טל בן חיים. אתמול קופחנו בתוך תוספת הזמן בפנדל שלא היה". לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת סיכם הקשר: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת. למרות העומס, נבוא מוכנים עם כוחות מחודשים".

סקאוטים מגרמניה אמורים להגיע בקרוב לצפות בחלוץ טל בן חיים, שעדיין מחוזר על ידי ארבע קבוצות מאוקראינה (דינמו קייב, דנייפרו, שחטאר דונייצק ומטאלורג). הסקאוטים האוקראינים הודיעו ללוזון שבקרוב יגיעו לצפות בחלוץ שוב, לאחר שצפו בו במשחק באשדוד (4:1) שם כבש את אחד השערים.

צפו בניצחון של מכבי פתח תקוה על מכבי תל אביב בפנדלים

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully