וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גאגו זומן מחדש לנבחרת ארגנטינה

אלחנדרו סאבלה פרסם את הסגל לקראת מוקדמות המונדיאל, וכלל את קשר רומא. לאבסי יחבור בהתקפה למסי, היגואין וקון

אחרי שפתח של שלב מוקדמות מונדיאל 2014 בברזיל עם ניצחון והפסד, מתכונן מאמן נבחרת ארגנטינה אלחנדרו סאבלה למשחקים הבאים. האלביסלסטה יפגשו בחודש הבא בשני משחקים את נבחרות בוליביה וקולומביה, ומאמן הנבחרת פרסם את הסגל לקראת צמד המפגשים.

החדשה הגדולה העולה מפרסום הסגל היא זימונו מחדש של קשר רומא פרננדו גאגו. מעבר אליו, זימן המאמן את פאבלו גיניאסו מאינטרנסיונל הברזילאית. סאבלה אף זימן מחדש את חלוצה של נאפולי אסקיאל לאבסי ולוסיאנו מונסון מניס הצרפתית. מנגד, חונאס גוטיירס הוא אחד השחקנים שנופו מהסגל.

ב-11 בנובמבר תארח ארגנטינה את בוליביה במשחק השלישי במוקדמות, כאשר ארבעה ימים לאחר מכן תצא להתארח בקולומביה. כאמור, לאלביסלסטה שלוש נקודות, זכר לניצחון 1:4 על צ'ילה ולהפסד המפתיע 1:0 לוונצואלה.

הסגל המלא:

שוערים:
סרחיו רומרו (סמפדוריה), מריאנו אנדוחאר (קטאניה)

הגנה:
מרטין דמיקליס (מלאגה), ניקולס בורידסו (רומא), פדריקו פרננדס (נאפולי), לוסיאנו מונסון (ניס), פאבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי), מרכוס רוחו (ספרטק מוסקבה).

קישור:
חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), אבר באנגה (ולנסיה), פרננדו גאגו (רומא), חאבייר פאסטורה (פריס סן ז'רמן), ניקולס גאיטן (בנפיקה), חוסה סוסה (מטאליסט חארקוב), פאבלו גיניאסו (אינטרנסיונל).

התקפה:
ליאונל מסי (ברצלונה), אנחל די מריה (ריאל מדריד), גונסאלו היגואין (ריאל מדריד), אסקיאל לאבסי (נאפולי), חרמן דניס (אטאלנטה), קון אגוארו (מנצ'סטר סיטי).

קאקה חוזר לנבחרת ברזיל

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully