וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיק בילבאו הביסה 0:3 את אתלטיקו מדריד

פיליפה לואיס (67, עצמי), יורנטה (71) וטוקרו (74) הבקיעו את השערים. אספניול ניצחה את בטיס 0:1, פנדיאני (75) הבקיע

המחזור העשירי בלה ליגה הספרדית הגיע היום לסיומו עם שני משחקים. המשחק הראשון הסתיים ב-0:1 לאספניול על בטיס, משער בנגיחה של וולטר פנדיאני בדקה ה-75, דבר שהפריד בין הקבוצות בליגה, אחרי ששתיהן הגיעו אליו עם 12 נקודות. המשחק שחתם את המחזור נערך בסן מאמס, שם ניצחה אתלטיק בילבאו את אתלטיקו מדריד 0:3. שמונה דקות חזקות באמצע המחצית השנייה סיפקו שלושה שערים לזכות המארחים. עצמי של פליפה לואיס (67), פרננדו יורנטה (71) עם השני וגאיסקה טוקרו עם השלישי (74) היו אחראים לתוצאה.

אספניול - בטיס 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן עם מאזן זהה של 4 ניצחונות ו-4 הפסדים עד כה בליגה וכשהן צמודות בטבלה, והיה ברור שזו שתצליח לנצח את ההתמודדות תיצור לעצמה יתרון במאבק המתנהל על הכרטיסים הספרדיים לליגה האירופית בעונה הבאה. המשחק התנהל ברובו על מי מנוחות, ושתי הקבוצות לא הגיעו להרבה הזדמנויות, עד שבדקה ה-75, הבקיע וולטר פנדיאני את השער היחיד במשחק. החלוץ האורוגוואי, שחזר רק הקיץ לאספניול אחרי ארבע עונות באוסאסונה, שנכנס כמחליף רק שש דקות קודם לכן, התרומם ונגח פנימה כדור אותו הגביה דידאק וייה. זה היה הניצחון הליגה השלישי ברציפות של אספניול, והיא מסיימת את המחזור במקום השישי בטבלה.

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 0:3

קבוצתו של מרסלו ביילסה, אתלטיק בילבאו, האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה והעמידה אותו על שבעה, אחרי התבוסה שהנחילה בגשם השוטף של אצטדיון סן מאמס לאתלטיקו מדריד. המחצית הראשונה בין שתי הקבוצות הסתיימה ב-0:0, אבל שמונה דקות נהדרות של של המארחת במחצית השנייה, הספיקו לה כדי לנצח את המשחק. בדקה ה-67, בעט פרננדו יורנטה לכיוון השער, ושחקן אתלטיקו פליפה לואיס הסיט את הכדור לתוך שערו הוא. ארבע דקות מאוחר יותר, יורנטה לא נזקק לאף עזרה, כשהתרומם ונגח פנימה כדור שהוגבה על ידי גאיסקה טוקרו. טוקרו עצמו היה זה שהבקיע את השלישי, מנגיחה אחרי הגבהה ממצב נייח של אנדר.

הליגה הספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully