וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי ב"ש ניצחה 1:4 את בית"ר ת"א רמלה

קידר, צ'חטיאני, אלקבץ וזיגדון ביטלו יתרון של לוטטי. בשישי: מכ' הרצליה נפרדה מא.א. פאחם ב-1:1. הפועל ר"ג - נ. עילית 0:1

המשחק המרכזי של המחזור התשיעי של הליגה הלאומית הוא המפגש בין המוליכה הפועל אשקלון והפועל כפר סבא, שייערך רק ביום שני, ולכן בסוף השבוע תפסה ההתמודדות בין מכבי הרצליה ומכבי אום אל פאחם, שהסתיימה ב-1:1, את רוב העניין. להרצליה הבקיע ידין זריס בדקה ה-52, ואם אל פאחם השוותה מרגלו של אשרף סולימאן בדקה ה-85. בשני המשחקים הנוספים ביום שישי, הפתיעה עירוני בת ים בחוץ את הכח עמידר רמת גן 0:2 בחוץ מפנדל של עוז ברנדוין ושער של , ואילו הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את הפועל נצרת עילית משער של ליאור אסולין. בשבת אירחה מכבי באר שבע בווסרמיל את בית"ר תל אביב רמלה, וניצחה אותה 1:3, משערים של נדב קידר (30), גאגא צ'קטיאני ((39) ויוגב אלקבץ (67), שביטלו יתרון מוקדם של האורחת משער של מתן לוטטי בדקה השביעית. ואת משחקי סוף השבוע חתם הניצחון של הפועל ירושלים, 1:3 על הפועל הרצליה, משערים של יוסף ביטון (68), אופיר עזו (72) ועידן טל (88), שמחקו ניסיון חזרה של ניסים אסייג (85).

משחקי יום שישי

מכבי הרצליה - מכבי אום אל פאחם 1:1

בקרב בין שתי הקבוצות שניצבו במקומות השלישי והרביעי ערב המחזור, יצאה כל אחת מהן עם נקודה אחרי 1:1 מרובה הזדמנויות. הרצליה עלתה ליתרון מראשו של ידין זריס בדקה ה-52 ואילו אשרף סולימאן הישווה לאורחת בדקה ה-85. המחצית הראשונה התנהלה רובה ככולה בשליטה של מכבי הרצליה, אבל לא הצליחה להביא את השליטה הזו לכדי יתרון. אבל שבע דקות אל תוך המחצית השנייה, הרים בני חדד כדור חופשי מחוץ לרחבה, וזריס, שהגנת אום אל פאחם לא כיסתה אותו טוב, התרומם ונגח פנימה את היתרון. ב-25 הדקות האחרונות הייתה זו אום אל פאחם שתקפה, וההזדמנות הטובה ביותר הגיע בדקה ה-74 - ג'יימס ביסו שלח כדור עומק מצוין לנהיה, שהצליח להחטיא כדור שהיה צריך להסתיים בשער שיוויון. 11 דקות מאוחר יותר, הצליח אשרף סולימאן לדחוק מקרוב אחרי קרן אותה לא הצליחה הגנת הרצליה לפנות.

הכח עמידר רמת גן - עירוני בת ים 2:0

הכח עמידר רמת גן לטשה עיניים למקום הראשון בטבלה, אבל נכשלה מול עירוני בת ים החלשה. את השערים של בת ים הבקיעו עוז ברנדוין בפנדל בדקה ה-40 שנשרק אחרי נגיעת יד ברחבה, ומגלן אוואלה שכבש בדקה ה-79 אחרי בישול נאה של שלומי חנוכה, והבטיח למעשה את הניצחון. הניצחון הזה עצר רצף של ארבעה הפסדי ליגה רצופים לשחקניו של איתי מרדכי, והקבוצה הביתית תצטרך להשתפר בכדי לתפוס את הפסגה המיוחלת.

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 1:0

המארחת סיימה את חודש אוקטובר ללא ניצחון ליגה, אחרי שבדקה ה-89 הבקיע ליאור אסולין את שער הניצחון עבור קבוצתו. אחרי שבשבוע שעבר הצליחה קבוצתו של פרדי דוד לנצח את מכבי באר שבע, היא הייתה צריכה כמעט משחק שלם על מנת להבטיח לעצמה עוד שלוש נקודות. האורדונים המשיכו עם היכולת ההגנתית הטובה שלהם, כשסיימו משחק נוסף, חמישי במספר, ללא ספיגה.

משחקי שבת

מכבי באר שבע - בית"ר תל אביב רמלה 1:4

בקרב התחתית המעניין שנערך היום בווסרמיל, הצליחה מכבי באר שבע להשיג את ניצחונה השני העונה, וסיבכה את בית"ר תל אביב רמלה עוד יותר במאבקי התחתית של הליגה הלאומית. דווקא האורחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כשבדקה השביעית העלה אותה מתן לוטטי ליתרון. אבל 23 דקות מאוחר יותר, הצליח נדב קידר להשוות את התוצאה. בדקה ה-39, העלה גאגה צ'חטיאני את הבאר שבעים ל-1:2 עם שערו השלישי העונה, לפני שיוגב אלקבץ העלה את קבוצתו ל-1:3בדקה ה-67. את התוצאה חתם גיא זיגדון בפנדל בדקה ה-86. 1:4 בסיום וקבוצתו של שרון אביטן עולה אל מעל הקו האדום.


הפועל ירושלים - הפועל הרצליה 1:3

לאחר שסיימו מחצית ממשחקיהם העונה בתוצאה 0:0, הצליחו האדומים מהבירה לנצח בבת ים את הפועל הרצליה ותומר קשטן, שדווקא ניצחו השבוע בגביע הטוטו ואף רשמו את ניצחונם הראשון העונה בליגה בשבוע שעבר. בדקה ה-68 יוסף ביטון העלה את המארחים ליתרון, וארבע דקות מאוחר יותר אופיר עזו (72) הכפיל את התוצאה. בדקה ה-85 ניסים אסייג עוד הצליח לצמק, אבל בדקה ה-88 עידן טל הבקיע מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו של לופא קדוש למקום השישי.
לאתר דאבל פס

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully