וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: הפועל ת"א הפסידה ללבסקי סופיה

האדומים של ארז אדלשטיין הציגו משחק חלש, ונחלו הפסד ראשון במפעל אחרי שני ניצחונות כשנכנעו 85:78 לבולגרים

אחרי שני ניצחונות בשני משחקיה הראשונים בליגה הבלקנית, נחלה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון, כשנכנעה בסופיה ללבסקי המקומית, 85:78. הבולגרים שלטו לאורך מרבית המשחק, ונהנו מאחוזים טובים מחוץ לקשת, בדרך ליתרון 36:45 במחצית. שחקניו של אדלשטיין הצליחו להישאר במשחק, בעיקר בזכות יכולת טובה של שולדרברנד, וחמש דקות לסיום הצליח קורי קאר לקבוע שיויון, בזכות שלשה גדולה.

אלא שאז החלו האדומים להיתקע בהתקפה, ולא מצאו נקודות במשך רגעים ארוכים, בעוד הבולגרים הגדילו את יתרונם ועלו ל-76:71. האורחים לא ויתרו והצליחו להגיע אל הקו, משם נגסו בפיגור, ניצלו החטאות חסרות אחריות של הבלוגרים, ודקה לסיום הצליח סטיט עם חדירה נהדרת לחולל מהפך ולהעלות את הפועל ליתרון 76:77. אלא שההגנה בצד השני לא תפקדה, לבסקי חזרה ליתרון, ובמצב של פיגור ארבע, החטיא מרכוס הול מלבסקי מהקו, אבל ניצל שאננות של שחקני הפועל, לקח את הריבאונד והבטיח את הניצחון.

יונתן שולדרברנד הוליך את קלעי הפועל תל אביב עם 21 נקודות (8 מ-11 מהשדה), קרטיס קלי (8 ריבאונדים) ודמונטז סטיט (8 ריבאונדים) 16 נקודות כל אחד, קורי קאר 14 (1 מ-9 לשלוש). ללבסקי סופיה: ארון הרפר 20 ו-8 ריבאונדים, דימיטאר אנגלוב 14.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully