וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ויקטוריה אזרנקה ופטרה קביטובה עלו לחצי הגמר

הבלארוסית ניצחה 2:6, 2:6 את נה לי והפכה לראשונה בארבע הגדולות. הצ'כית הצטרפה אליה עם 4:6, 2:6 על ווזניאקי

המדורגת ארבע בעולם ויקטוריה אזרנקה הפכה הערב (חמישי) לעולה הראשונה לחצי גמר טורניר מאסטרס הנשים. הבלארוסית ניצחה 2:6, 2:6 את נה לי הסינית (4). אזרנקה, שהפסידה ללי בארבעה מחמשת המפגשים בין השתיים, שמרה על נקי מהפסדי משחקים ומערכות אחרי שני משחקים בטורניר והבטיחה את העלייה שלה לחצי הגמר. אמנם לי חבטה יותר ווינרים מאזרנקה (9 מול 18), אך כמות השגיאות הבלתי מחויבות (17 של אזרנקה מול 39 של לי) היטו את הכף לטובת הבלארוסית הנהדרת.

"נה לי היא מחזירה מצוינת שאוהבת לשלוט בנקודות מההתחלה", אמרה אזרנקה בסיום, "ניסיתי להגיש טוב וחזק כדי לשמור אותה רחוק מהמגרש. הקהל כאן בטורקיה רק גורם לי לרצות ולשחק טוב ולהראות להם טניס איכותי. יש פה קהל פשוט פנטסטי". אזרנקה התייחסה גם למפגש הצפוי מול מריון ברטולי (שהחליפה את שראפובה הפצועה), על אף שזה לא יקבע מבחינתה כמעט דבר: "יש עדיין כמה משחקים ואנסה לנצח בכולם ולהמשיך באותה הדרך בה התחלתי". כזכור, אזרנקה ניצחה במשחק הראשון 2:6, 2:6 את סמנתה סטוסור.

במשחק השני הצליחה אלופת ווימבלדון פטרה קביטובה לנצח 4:6, 2:6 את המדורגת מספר אחת בעולם קרוליין ווזניאקי. הצ'כית הנהדרת, שלא התקשתה במיוחד מול הדנית ושלטה במשחק ממש מתחילתו, הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר ואפילו די בקלות עם שני ניצחונות, כשבמשחק הראשון היא הכניע ללא תנאי את זבונרבה עם 2:6, 4:6. ווזניאקי סיימה את שלב הבתים עם שני הפסדים וניצחון ולא תעלה לשלב הבא.

במשחק שנעל את הערב הצליחה אגניישקה רדוואנסקה לנצח 6:1, 2:6, 5:7 את ורה זבונרבה לאחר דרמה גדולה של שעתיים ו-25 דקות. שתי המערכות הראשונות היו חד צדדיות במיוחד, אך במערכה השלישית הייתה דרמה. זבונרבה הובילה כבר 3:5 והיו לה שתי נקודות הכרעה, אך הפולניה הנהדרת הצליחה לבצע קאמבק וזכתה בארבעת המשחקונים הבאים בדרך ל-5:7.

להלן כל האפשרויות:

1. אם רדוואנסקה תזכה במערכה אחת לפחות מול קביטובה במפגש ביניהן מחר, היא תעלה לחצי הגמר.

2. אם רדוואנסקה תפסיד בשתי מערכות חלקות לקביטובה, זבונרבה תסיים את הבית במקום השני ותעלה לחצי הגמר.

3. העולה לחצי הגמר מהבית השני תוכרע ישירות במשחק בין נה לי לסמנתה סטוסור, כשהמנצחת תעלה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully