וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נמאס לנו מהאנוכיות של קונאטה"

27.10.2011 / 17:36

שחקני המוליכה לא אוהבים את ההתנהלות של החלוץ במשחקים האחרונים: "הוא חושב רק על עצמו ועל הסטטיסטיקה שלו"

יממה לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה ברבע הגמר גביע הטוטו, והרוחות במכבי תל אביב סוערות. אחרי שגורמים במועדון התבטאו כנגד היכולת החלשה של השחקנים ואמרו כי "זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה", נראה כי גם בגיזרת השחקנים עצמם, מתחילות להתפתח בעיות.

היעד לרוב הביקורת של שחקני הקבוצה הוא החלוץ הסנגלי הצעיר מוסא קונאטה, כאשר מספר שחקנים התלוננו ולא בפעם הראשונה על אנוכיותו של החלוץ במשחקים האחרונים. מלבד המשחק בסטוק, אז בעט השחקן מזווית קשה במקום למסור כדור רוחב לאלירן עטר, היה מהלך נוסף גם במשחק הליגה ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה, בו העדיף הסנגלי לנסות ולעבור שחקן הגנה במקום להוציא כדור רוחב למספר שחקנים צהובים שחיכו ברחבה. הדברים המשיכו גם במפגש אתמול (רביעי), כאשר אחרי כניסתו של השחקן כמחליף, נראה היה שהוא עסוק בעיקר בעצמו.

"נמאס לנו מהאנוכיות שלו", סיפרו שחקנים בקבוצה הערב לוואלה! ספורט, והוסיפו: "מאז שהיו פרסומים על ההתעניינות לגביו מקבוצות בחו"ל, הוא חושב רק על עצמו ועל הסטטיסטיקה שלו. אם זה היה מקרה אחד או שניים אז מילא, אבל בכל משחק כמעט הוא מגיע למצבים בהם הוא צריך למסור ובמקום זה הוא בועט ומחמיץ, וככה הוא פוגע גם בעצמו וגם בקבוצה". שחקן נוסף אמר: "איך יכול להיות שבאימונים הוא מפרק לנו את הרגליים ובמשחקים הוא בקושי רץ?, אני מקווה שבצוות המקצועי רואים הכל ומי שצריך יעיר למוסא על הדברים".

השחקנים קיבלו היום יום חופשי והחל ממחר תחזור כל הקבוצה לאימונים מלאים, לקראת שבוע עמוס מאוד שיכלול שלושה משחקים בתוך שמונה ימים. ביום שני הקרוב תשחק הקבוצה נגד בני יהודה, בחמישי יארחו הצהובים את סטוק סיטי במסגרת הליגה האירופית וארבעה ימים לאחר מכן תגיע לבלומפילד בית"ר ירושלים.

כל השחקנים שקיבלו מנוחה בשלושת הימים האחרונים, ביניהם האריס מדוניאנין, גיא חיימוב, רוברטו קולאוטי, רוברטו פונצ'ץ, רפי דהן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני ודור מיכה ישובו מחר להתאמן. חיימוב ופאביצ'ביץ' יבדקו בימים הקרובים ושניהם בשלב הזה בספק למשחק נגד בני יהודה בשל פציעות. בהנהלת הקבוצה צפויים לסיים בימים הקרובים גם את נושאי המשמעת בתוך המועדון כאשר יואב זיו ואלירן עטר יעמדו לועדת משמעת פנימית בעקבות אירועי משחק החוץ בסטוק לפני שבוע.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully