וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את נירנברג

צמד של גומז ושערים של ריברי ושווינשטייגר סידרו לאימפריה חגיגה בדרבי. שטוטגרט-דורטמונד 1:1, שאלקה-הופנהיים 1:3

אחרי משחקי אמצע השבוע בגביע, שעברו די בנעימים על רוב הקבוצות מהליגה הבכירה, נערך היום (שישי) מרבית המחזור ה-11 בבונדסליגה. באיירן מינכן הביסה בקלות את נירנברג ואלמוג כהן 0:4, שאלקה רשמה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים עם 1:3 על הופנהיים, בעוד היריבה המושבעת דורטמונד סיימה ב-1:1 מול שטוטגרט בחוץ ואיבדה לה את המקום השני. הרטה ברלין הדהימה עם 2:3 בחוץ מול וולפסבורג. במשחק שפתח את המחזור ביום שיש, לברקוזן גברה על נועלת הטבלה פרייבורג 0:1 משער של מיכאל באלאק.

פרייבורג - לברקוזן 0:1

האורחים הגיעו למשחק הערב עם ניצחון בודד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, ורובין דוט התעקש שלא לשמור סנטימנטים לאקסית אותה עזב. השער היחיד במשחק הגיע כבר בדקה השניה, כשמיכאל באלאק הוותיק ניצל ערבוביה בתוך הרחבה כדי לבעוט מחמישה מטרים פנימה ולקבוע 0:1 ללברקוזן. נועלת הטבלה החלה להשתלט על המשחק בחיפושיה אחר שער השוויון, אך החמצות רבות מנעו ממנה את התענוג, והחבורה של מרקוס זורג רושמת הפסד שישי בשבעת המחזורים האחרונים. לאחר הניצחון עלתה לברקוזן למקום השמיני, בתקווה שסדרת המשחקים מול קבוצות התחתית (בשבוע הבא המבורג, לאחר מכן קייזרסלאוטרן) תסייע לה לטפס במעלה הטבלה.

שטוטגרט - דורטמונד 1:1

האלופה הגיעה למשחק במומנטום נהדר ולאחר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, כולל 0:5 גדול על קלן בשבוע שעבר. אך המומנטום של דורטמונד נעצר מעט עם 1:1 במשחק החוץ הקשה מול שטוטגרט במרצדס בנץ ארינה. בעקבות התיקו, איבדה הקבוצה של יורגן קלופ את המקום השני ליריבה המושבעת שאלקה, לה יש נקודה אחת יותר מדורטמונד.

הקבוצה של ברונו לבאדיה עלתה ליתרון בדקה ה-22 כשבעיטה של מרטין הרניק מקרוב פגשה את הקורה. סרדאר טאסקי הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט אותו פנימה. דורטמונד איזנה בדקה ה-45 לאחר שמריו גצה פרץ, הכניס כדור עומק לשינג'י קגוואה, שבעט לכיוונו של לוקאש פישצ'ק, שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1.

באיירן מינכן - נירנברג 0:4

הדרבי של בוואריה מזיז ליופ היינקס ושחקניו? ההפסד להאנובר יעצור אותם? הצחקתם את באיירן מינכן, שדרסה 0:4 את נירנברג בדרבי, עם צמד של מריו גומז ושערים של בסטיאן שווינשטייגר ופרנק ריברי, ושמרה על מקומה בפסגה. נירנברג של אלמוג כהן (62 דקות) סגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והיא כבר במקום ה-13.

הקבוצה של יופ היינקס עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשבסטיאן שווינשטייגר קיבל מסירה ארוכה ומאגף ימין הגביה, מריו גומז הגיע ראשון לפינה הרחוקה ונגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-19 עלתה באיירן ל-0:2 במהלך כדורגל פשוט מושלם. פיליפ לאהם פרץ משמאל, העביר לפרנק ריברי, שהחזיר לו ומגן נבחרת גרמניה העביר לגומז, שהשאיר לשווינשטייגר, שבעט טיל לפינה. הקשר הצרפתי כבש את השלישי בדקה ה-39, כשחילופי מסירות בינו לבין לאהם נגמרו בבעיטה של ריברי לפינה וזה 0:3. בדקה ה-68 באיירן כבשה את הרביעי, כשטוני קרוס המצוין העביר מסירת רוחב לגומז, שמול שער ריק דחק פנימה את ה-0:4.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שאלקה - הופנהיים 1:3

הרויאל בלוז נמצאים בכושר פנטסטי. שאלקה השיגה את הניצחון השני שלה ברציפות והרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם עם 1:3 על הופנהיים, שמתחילה לדעוך. הקבוצה של הוב סטיבנס שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-21 לאחר שבדקה ה-28 עלתה ליתרון כשיוליאן דראקסלר העביר מסירת רוחב לראול, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-63 משער של ודאד איבישביץ', אך זה לא עזר לה ובסופו של דבר היא הפסידה 3:1 כשקלאס יאן הונטלאר כובש צמד, הראשון בפנדל בדקה ה-73 והשני בדקה ה-76.

משחקים נוספים:

מנשנגלדבאך - האנובר 1:2
כבשו למנשנגלדבאך: מרקו רויס (22 ו-51), כבש להאנובר: עמנואל פוגאטץ (26).

וולפסבורג - הרטה ברלין 3:2
כבשו לוולפסבורג: מריו מנדז'וקיץ' (31), מרסל שייפר (84), כבשו להרטה ברלין: רפאל (28), לבאן קוביאשווילי (37, פנדל), פייר מישל לאזוגה (85).

מיינץ - ורדר ברמן 3:1
למיינץ: ניקו בונגרט (23). לברמן: קלאודיו פיסארו (29), ארון האנט (46), סבסטיאן פרודל (78)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully