וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערי השבוע שלא ראיתם בטלוויזיה

מספרת מדהימה אחרי החטאת פנדל ברומניה, סבסוב ברזילאי מעולם אחר, בומבה לחיבורים וביצוע יפה של קרן באוסטריה. גם לכדורגל שלא בא מספרד, איטליה או אנגליה יש מה להציע. צפו והצביעו

אנחנו רגילים לראות את השערים של ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, אריאן רובן ושאר הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי, אבל כדורגל הוא משחק גלובלי ושערים יפים נכבשים גם בליגות הקטנות יותר.

אז פה לא תראו מבצעים מספרד, מאיטליה או מאנגליה, אבל כן תגלו שערים מדהימים שיזכירו לכם מדוע אתם כל כך אוהבים את המשחק. ברגע שתסיימו, בואו להצביע בדף הפייסבוק שלנו לשער שהכי אהבתם.

קליפ 1: כריסטופר דראזן (ראפיד), אנל האדזיץ' (ריד)

כאן יש לנו לא שער אחד, אלא שניים מאוסטריה. הראשון (58 שניות מפתיחת הקליפ) - ביצוע מושלם של כדור קרן הסתיים בשער אדיר מרגלי כריסטופר דראזן מראפיד. השני (שתי דקות מפתיחת הקליפ) - בעיטה ממרחק היישר לבין חיבורי הקורות של אנל הרדזיק מריד. ללקק את האצבעות.

קליפ 2: ליביו אנטל (אוצלול)

את זה כבר ראיתם, אבל לא יזיק לראות שוב. ליביו אנטל מאוצלול גלאנט הרומנית בעט כדור עונשין מ-11 מטר לקורה בדקה ה-87 במשחק קבוצתו מול טרגו מורש. הכדור חזר למגרש, חזר לרחבה כתוצאה מהגבהה, ואנטל זינק באקרובטיות לאוויר כדי להשחיל פנימה מספרת אדירה שקבעה 1:2 לאוצלול.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קליפ 3: ברנארדו (ואסקו דה גמה)

גם זה היה לנו - מבצע מדהים של שחקן ואסקו דה גמה ברנארדו שהסתיים ברשתה של אורורה מגוואטמלה, במפגש במסגרת הקופה סודאמריקנה. עדיף שלא נגיד יותר כלום - מי שפספס שפשוט יראה, מי שראה שיצפה שוב.

קליפ 5: סוון קומס (הירנביין)

אנחנו לא משלים את עצמנו ולא אתכם - השער הזה אפילו לא מתקרב ביופיו לשערים האחרים, אבל היי - כמה פעמים ראיתם שחקן כובש באמצעות איבר המין? ואם אתם לא מאמינים, צפו בתגובה שלו אחרי השער, שם הוא נותן להבין בדיוק איזו רגל דחקה את הכדור לרשת

איזה שער מצא חן בעיניכם יותר מכולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully