וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "אין ספק שמסי הטוב בעולם"

כוכב העבר חגג 71 והתייחס לארגנטינאי. על ניימאר אמר: "עדיין חסר לו ניסיון והוא צריך עוד זמן. הוא עוד צריך להישאר בסנטוס"

אם שואלים את פלה, אין בכלל ספק מיהו הכדורגלן הטוב ביותר בעולם כיום. אגדת הכדורגל, שחגגה השבוע יום הולדת 71, התראיינה היום (חמישי) לאתר סוקרנט והשיבה ללא מעט שאלות בנוגע לכדורגל העולמי כיום.

"כיום אין ספק לגבי מסי, הוא השחקן הטוב ביותר בעולם כיום", אמר פלה. "אני לא רואה שום שחקן טוב ממנו". למרות המחמאות, פלה גם מרעיף שבחים על בן ארצו ניימאר, נשאל האם הוא יכול להפוך לכדורגלן הטוב בעולם, ואמר: "אולי הוא יותר מדי צעיר כדי להיות הטוב ביותר. מסי היה פה כבר כמה שנים, בעוד שניימאר נמצא פה רק שנה וחצי".

צפו ב-20 השערים היפים ביותר של פלה

"אין שום ספק שניימאר הוא אחד השחקנים המצוינים", הוסיף פלה להחמיא לחלוצה של סנטוס. "הוא מוכשר מאוד, מסוכן מאוד ואינטליגנט. עדיין חסר לו ניסיון והוא צריך עוד זמן. כרגע הוא צריך יותר בסיס. יש לו עתיד טוב אבל כדי להיות הטוב ביותר צריך להמתין מעט. הציפיות כבר קיימות". פלה שמייעץ לא מעט מלניימאר, התייחס גם לעתידו בשל רצונן של ריאל מדריד וברצלונה לצרפו, ואמר: "אני מצפה ממנו להישאר בסנטוס יותר. כרגע יש לנו טורניר חשוב מאוד, גביע העולם לקבוצות, זה טורניר חשוב למועדון שלנו ולשחקן עצמו. זה יעניק לו הרבה מאוד ניסיון וחשוב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully